مطالب مرتبط:
سقف سه میلیارد ریالی تسهیلات اشتغال در کمیته امداد
اعتبار 40 هزار میلیارد ریالی دولت برای خرید برنج مازندران
پلیس تهران: ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا و دستگیری 72 متهم
دستگیری 32 متهم به سرقت در نیشابور
تامین مالی شرکت ها از طریق ضمانت اوراق بدهی با اهتمام ویژه ای در دستور کار است/تامین مالی 58 هزار میلیارد ریالی از طریق اوراق مرابحه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 14:102024-01-27حوادث

دستگیری متهم متواری 2 هزار میلیارد ریالی در ایلام


فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری متهم متواری 2 هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت: متهم تحت عنوان تحویل خودرو به متقاضیان کلاهبرداری کرده بود و دارای 176 شاکی در استان است.

- جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، ظهر شنبه 7 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: متهم متواری و کلاهبردار 2 هزار میلیارد ریالی که دارای 176 شاکی در استان است، دستگیر شد.

وی افزود: متهم که در سنوات گذشته با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به جعل و کلاهبرداری از تعداد 176 نفر تحت عنوان تحویل خودرو به متقاضیان کرده بود، دستگیر و به زندان مرکزی ایلام تحویل داده می شود که با استفاده از ترفندهای خاصی به مرخصی اعزام و متعاقب آن متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: متهم پس از متواری شدن در یکی از شهرستان های استان تهران با هویت جعلی در یک کشتارگاه دام تحت عنوان نگهبان استخدام و مشغول به کار می شود.

سلمانی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی استان موفق شدند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات لازم متهم را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: متهم پس از دستگیری به اتهام کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی جهت تحمل ادامه مجازات به زندان مرکزی ایلام تحویل داده شد.


برچسب ها: فرمانده انتظامی - فرمانده انتظامی استان - ایلام - متواری - کلاهبردار - استان - متهم
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم متواری 2 هزار میلیارد ریالی در ایلام

دستگیری متهم متواری 2 هزار میلیارد ریالی در ایلام