مطالب مرتبط:
دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
دستگیری قاتل یک جوان در مخفیگاه خود در محمود آباد
هوشمندی پلیس هرمزگان در دستگیری قاتل متواری در کهنوج کرمان
دستگیری قاچاقچی سوخت به جرم قتل یک معتاد
داستان تاریخی اعترافات وحشتناک قاتل مخوف به قتل و تجاوز پسران نوجوان | برایم زن نگرفتند، به پسران تجاوز کردم | 25 پسر را سر بریدم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 18:122024-02-08حوادث

دستگیری قاتل و دیگر عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و 2 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، خواجه پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از شرکت های ساختمانی در حاشیه شهر سیرجان، بلافاصله تیم گشت پاسگاه محمودآباد به محل اعزام و در بررسی های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آنها شکل می گیرد یکی از آنها با ضربات سلاح سرد مجروح و در دم فوت می کند و ضارب و دیگر افراد دخیل در نزاع از محل متواری می شوند.

 فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انجام پیجویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم های از پلیس آگاهی عامل وقوع قتل که جوان 25 ساله است و 2 نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در اطراف محل وقوع قتل در کمتر از یک دستگیر شدند.

 خواجه پور با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل عدم کنترل خشم ضارب بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی - نزاع دسته جمعی - سیرجان - نزاع - دستگیری قاتل - فرمانده انتظامی شهرستان - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل و دیگر عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان

دستگیری قاتل و دیگر عاملان نزاع منجر به قتل در سیرجان