مطالب مرتبط:
آغاز راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر/ طنین فریاد مرگ بر آمریکا از کنار خلیج فارس
راهپیمایی 22 بهمن از ساعتی دیگر در سراسر کشور آغاز می شود
مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آغاز شد
راهپیمایی 22 بهمن در استان گیلان آغاز شد
برنامه های مراسم یوم الله 22 بهمن اعلام شد/ راهپیمایی فردا ساعت 9:30 آغاز خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 09:252024-02-11ورزشي

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر


در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن از میدان رییس علی دلواری بوشهر آغاز شد و تا ورزشگاه شهید بهشتی این شهر ادامه یافت.

- ساحل نشینان بوشهری در حاشیه خلیج فارس در چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ضمن لبیک به منویات مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با عنوان جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن از میدان رییس علی دلواری بوشهر آغاز شد و تا ورزشگاه شهید بهشتی این شهر ادامه یافت.

راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، اقشار مختلف مردم با شکوه خاصی برگزار شد و با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است ضمن ابراز برائت از استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی ایران وفاداری خود را به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.


برچسب ها: راهپیمایی 22 بهمن - پیروزی انقلاب اسلامی - راهپیمایی - سالگرد پیروزی انقلاب - انقلاب اسلامی - رییس علی دلواری - 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر

آغاز راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر