مطالب مرتبط:
وزیرخارجه چین با مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار می کند
دیدار وزیرخارجه چین با مشاور امنیت ملی آمریکا
حضور مردم در عرصه های مشارکتی، تعیین کننده امنیت ملی کشور است
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند، امنیت ملی را تضمین می کند
واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به ادعای وال استریت ژورنال/ آمریکا و ایران هیچ همکاری اطلاعاتی ندارند/ حادثه تروریستی کرمان قبل از جلسات بودجه در مجلس بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:252024-01-27بين الملل

آژانس امنیت ملی آمریکا مخفیانه داده های مردم را خریداری می کند


یک سناتور ارشد آمریکایی فاش کرد که آژانس امنیت ملی این کشور به طور مخفیانه سوابق اینترنتی آمریکایی ها را خریداری کرده و از آنها برای اهداف جاسوسی بدون اخذ حکم استفاده می کند.

- یک سناتور ارشد آمریکایی فاش کرد که آژانس امنیت ملی این کشور به طور مخفیانه سوابق اینترنتی آمریکایی ها را خریداری کرده و از آنها برای اهداف جاسوسی بدون اخذ حکم استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سناتور ران وایدن گفت، این عمل یک اقدام پر از ابهام است چون شرکت های جمع آوری داده بی سر و صدا متا داده های اینترنتی را بدون رضایت کاربران به دست می آوردند و دوباره می فروشند.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، وی خاطرنشان کرد، آژانس امنیت ملی آمریکا تلاش می کند تا همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشد.

پال ناکاسون ، مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا گفته که این متا داده ها، شامل داده های مکان از تلفن هایی که در داخل آمریکا مورد استفاده قرار می گیرند، نیست و آنها داده های مکان از خودروها در داخل کشور را نمی خرند یا استفاده نمی کنند.

در این میان، انتظار می رود جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای محافظت از داده های آمریکایی های وابسته به دولت ایالات متحده در برابر کشورهای خاص و موجب نگرانی، دستور اجرایی صادر کند.


برچسب ها: آژانس امنیت ملی آمریکا - امنیت ملی - آمریکا - آمریکایی - آژانس - امنیت - اینترنتی
آخرین اخبار سرویس:

آژانس امنیت ملی آمریکا مخفیانه داده های مردم را خریداری می کند

آژانس امنیت ملی آمریکا مخفیانه داده های مردم را خریداری می کند