مطالب مرتبط:
ویدئو| روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد| قسمت سوم یکشنبه (15 بهمن 1357)
برگزاری 4 هزار ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان
کتاب «انقلاب اسلامی، زمینه ها و پیامدها» به زبان عربی ترجمه و منتشر شد
حکم به آقای صادق خلخالی جهت تشکیل دادگاه انقلاب اسلامی
انقلاب اسلامی موازنه قدرت در جهان را به نفع خود تغییر داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-04سياسي

بعد از انقلاب اسلامی به1100 روستا آبرسانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنکار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،امید صالحی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش از انقلاب 4 حلقه چاه، 2 دهنه چشمه و 5 باب مخزن ذخیره آب در کنار 55 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال برای تأمین آب مردم وجود داشت.

- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تنها سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت و 18 روستا از مجموع 1643 روستای ما دارای تأسیسات آبرسانی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنکار استان‎ها خبرگزاری دانشجو ،امید صالحی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش از انقلاب 4 حلقه چاه، 2 دهنه چشمه و 5 باب مخزن ذخیره آب در کنار 55 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال برای تأمین آب مردم وجود داشت.

صالحی ادامه داد: در دوگنبدان نیز 2 حلقه چاه، 2 باب مخزن ذخیره آب و 46 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع وجود داشت، دهدشت نیز تنها یک حلقه چاه، یک باب مخزن ذخیره آب، 32 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع برای مردم فراهم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمینه سیستم های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز هیچگونه اقدامی صورت نگرفته بود و این امکان که به نوعی در آن زمان خدمتی لوکس محسوب می شد در اختیار مردم کهگیلویه و بویراحمد قرار نداشت.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - کهگیلویه و بویراحمد - شرکت آب و فاضلاب - مخزن ذخیره آب - آب و فاضلاب - شبکه توزیع - خط انتقال
آخرین اخبار سرویس:

بعد از انقلاب اسلامی به1100 روستا آبرسانی شد

بعد از انقلاب اسلامی به1100 روستا آبرسانی شد