مطالب مرتبط:
گزارش تصویری بازدید اعضای هیئت مدیره گروه فولاد مبارکه از طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان
اینفلوئنسر های چینی برای گردشگری به هرمزگان می روند
افشای گردش مالی بالای اینفلوئنسرهای ایرانی
بازدید شهردار تهران از مراکز ماده 16؛ زاکانی در جریان آخرین وضعیت بازپروری معتادان متجاهر قرار گرفت
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه رونمایی از خدمات نوین و دستاورد های ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-17سياسي

اینفلوئنسرهای چینی از هرمزگان بازدید خواهند کرد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از بازدید اینفلوئنسرهای چینی از هرمزگان در قالب تور «ایران سلام» خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از بازدید اینفلوئنسرهای چینی از هرمزگان در قالب تور ایران سلام خبرداد.

محمد محسنی امروز (بیست و هشتم بهمن ماه)، با اشاره به بازدید اینفلوئنسرهای چینی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان، اظهار کرد: گروه 10 نفره از اینفلوئنسرهای چینی به میزبانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری وزارت امور خارجه و هواپیمایی ماهان از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان هرمزگان بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای تور آشناسازی ایران سلام برگزار می شود، افزود: در سفر دوروزه، اینفلوئنسرهای چینی از جزایر قشم، هنگام و هرمز بازدید و محتوای گردشگری تولید می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان تصریح کرد: اینفلوئنسرهای مطرح کشور چین با شعار طبیعت و تنوع اقلیمی طی حضور در جزایر استان محتوای گردشگری تولید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

محسنی تأکید کرد: با حضور اینفلوئنسرهای چینی می توان از ظرفیت رسانه های نوین برای ترویج و تبلیغ گردشگری استان هرمزگان بهره برد.


برچسب ها: هرمزگان - گردشگری و صنایع دستی - هرمز - بازدید - گردشگری - صنایع دستی - استان هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

اینفلوئنسرهای چینی از هرمزگان بازدید خواهند کرد

اینفلوئنسرهای چینی از هرمزگان بازدید خواهند کرد