مطالب مرتبط:
جامعه سلامت فارس برای رقابت های قرآنی فراخوانده شدند
قالیباف: دلدادگان انقلاب اسلامی به خاطر رقابت بذر ناامیدی در جامعه نمی کارند
مادران مبلغ رفتار قرآنی در جامعه هستند
مادران، مُبلغ رفتار قرآنی در جامعه هستند
جامعه قرآنی با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 16:152024-01-25پزشكي

جامعه سلامت فارس برای رقابت های قرآنی فراخوانده شدند


رییس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و از جامعه سلامت استان فارس برای حضور در این رقابت ها دعوت کرد.

- ایسنا/فارس رییس اداره توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و از جامعه سلامت استان فارس برای حضور در این رقابت ها دعوت کرد.

عطاءالله امیدواری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است، آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره را پایان بهمن ماه جاری اعلام کرد.

وی با تصریح اینکه علاقه مندان تا نیمه اسفندماه سال 1402 نیز مهلت دارند تا آثار خود را به جشنواره مذکور ارسال کنند از عموم قرآنیان و قرآن دوستان جامعه سلامت استان فارس برای حضور در این رقابت قرآنی دعوت کرد.

امیدواری با یادآوری اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی 8 سال متوالی بالاترین رتبه ها را در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت داشته است، ابراز امیدواری کرد امسال نیز شاهد درخشش قرآنیان این دانشگاه در جشنواره مذکور باشیم.


برچسب ها: جشنواره قرآن و عترت - درمان و آموزش پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - درمان و آموزش - جشنواره - دانشگاه علوم پزشکی - آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

جامعه سلامت فارس برای رقابت های قرآنی فراخوانده شدند

جامعه سلامت فارس برای رقابت های قرآنی فراخوانده شدند