مطالب مرتبط:
شرایط سرمایه گذاری بخش گردشگری اصفهان تسهیل شده است
سرمایه گذاری جدید 19 هزار میلیاردی در ارس برای تولید انواع پارافین و روغن پایه
کلاهبرداری 300 میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری در بازار نفت
رییس دیوار محاسبات: فعالیت های اقتصادی دولت به بخش خصوصی واگذار شود
رییس دیوان محاسبات: فعالیت های اقتصادی دولت به بخش خصوصی واگذار شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 13:002024-02-12اقتصادي

سرمایه گذاری 50 هزار میلیاردی بخش خصوصی در بنادر


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه زیرساخت هایی که این سازمان در حوزه حمل ونقل فراهم کرده، باعث شده بخش خصوصی به سازمان بنادر اعتماد کند، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه زیرساخت هایی که این سازمان در حوزه حمل ونقل فراهم کرده، باعث شده بخش خصوصی به سازمان بنادر اعتماد کند، گفت: از این رو، در هفته حمل ونقل، شاهد بیش از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی در آیین افتتاح همایش اقتصاد دریامحور ایران که امروز برگزار شد، بیان کرد: حضور ناوگان بین المللی با بیش از 80 هزار فروند کشتی در سطح دنیا و ترانزیت بیش از 11 هزار تن کالا، عامل اصلی یکپارچه شدن اقتصاد است.

حمل ونقلی که ارزان و ایمن است و با اتفاقات بزرگی که در حوزه کانتینری رخ داده، قابل اعتماد است و تجار در دنیا از این شیوه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: امروز بازارهای حمل ونقل دریایی وضعیت متفاوتی دارند، در بازار اجاره کشتی و کشتی های تانکر نرخ ها بالاست، در بحث کانتینری نرخ ها کاهش شدیدی داشته، البته اتفاق اخیر در باب المندب باعث شده که ظرفیت ها پاسخگوی عرضه نباشد و نرخ ها افزایش پیدا کند.


برچسب ها: سازمان بنادر - سازمان بنادر و دریانوردی - مدیرعامل سازمان بنادر - سازمان - بخش خصوصی - بنادر و دریانوردی - حمل ونقل
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 50 هزار میلیاردی بخش خصوصی در بنادر

سرمایه گذاری 50 هزار میلیاردی بخش خصوصی در بنادر