مطالب مرتبط:
حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات باعث پیشرفت و تشکیل مجلس قوی می شود/ مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند
محمدعلی ایازی: مردم رغبتی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ندارند؛ معتقدند اگر شرکت کنند، نظام این حضور را مصادره به مطلوب می کند / حتی کشور هایی که به رای مردم اعتقاد ندارند انتخابات صوری برگزار می کنند
قالیباف: مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو خیلی مهم است
روستاییان و عشایر قصرشیرین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اعلام آمادگی کردند
حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه ای برای حضور در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 09:402024-02-11سياسي

حضور در راهپیمایی و انتخابات موجب اتحاد مردم می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور با شور و نشاط مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات موجب تقویت نظام و شکل گیری اتحاد و همراهی مردم با نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی صبح امروز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال انقلاب اسلامی ما 45 ساله شد و آغاز 45 سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

وی بیان داشت: در حادثه تروریستی 13 دی ماه گلزار شهدای کرمان دانش آموزان و مردم ما در خون غلطیدند و 25 دانش آموز به شهادت رسیدند و 100 نفر هم مجروح شدند، اما شور و شوق مردم قبل از راهپیمایی 22 بهمن را مشاهده کردید.

رضایی ابراز داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برنامه های مفرحی برای مردم شرکت کننده در راهپیمایی اجرا کرد و دانش آموزان کرمانی آغازگر برنامه های راهپیمایی کرمان بودند.

وی اضافه کرد دشمن نمی تواند به این انقلاب و نظام ضربه بزند و به فرموده امام راحل ما را بکشید بیدارتر می شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی و حضور در پای صندوق های رای موجب تقویت نظام و شکل گیری اتحاد و همراهی مردم با نظام است.

رضایی از مردم خواست همان طور که امروز برای راهپیمایی حضور باشکوهی داشتند در پای صندوق رای 11 اسفندماه امسال حضور پیدا می کنند.


برچسب ها: راهپیمایی - راهپیمایی 22 بهمن - دانش آموز - دانش آموزان - کرمان - مردم - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

حضور در راهپیمایی و انتخابات موجب اتحاد مردم می شود

حضور در راهپیمایی و انتخابات موجب اتحاد مردم می شود