مطالب مرتبط:
نشانه اولیه کدام سرطان ها کاهش وزن است؟
نشانه اولیه کدام سرطان ها کاهش وزن است؟
کاهش وزن علامت اصلی کدام انواع سرطان است؟
نشانه اولیه کدام سرطان ها کاهش وزن است؟
اضافه وزن باورنکردنی نیمار؛ این تصویر فتوشاپ نیست!+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:252024-01-29پزشكي

یک عنصر موثر در کاهش وزن


عنصر کروم با بهبود حساسیت به انسولین و کنترل متابولیسم گلوکز بر میزان قند خون و کاهش جذب چربی تأثیر معناداری می گذارد و این اثرات باعث افزایش بهره وری در فرآیند کاهش وزن می شوند و فرآیند چربی سوزی را تقویت می کنند.

- کاهش وزن و حفظ یک سبک زندگی فعال از اهمیت بسیاری برخوردار است و یکی از عناصر معدنی که تأثیرات مثبتی بر بهبود عملکرد عضلات و افزایش استقامت در فعالیت های ورزشی دارد، کروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنصر کروم با بهبود حساسیت به انسولین و کنترل متابولیسم گلوکز بر میزان قند خون و کاهش جذب چربی تأثیر معناداری می گذارد و این اثرات باعث افزایش بهره وری در فرآیند کاهش وزن می شوند و فرآیند چربی سوزی را تقویت می کنند.

کروم تأثیر مثبتی بر تعادل چربی ها در بدن دارد.

این عنصر معدنی با بهبود حساسیت به انسولین، فرآیند انتقال چربی از خون به داخل سلول ها را بهبود می بخشد و این امر باعث کاهش میزان چربی در خون و کاهش تشکیل چربی های ذخیره شده در سلول های چربی می شود.

کروم همچنین در فرآیند متابولیسم چربی ها نقش دارد و این فرآیند باعث تبدیل چربی های ذخیره شده در سلول های چربی به انرژی می شود و افزایش این فرآیند منجر به کاهش حجم سلول های چربی و در نتیجه، کاهش وزن می شود؛ بنابراین کروم به تنظیم ترکیب بدن کمک می کند.


برچسب ها: کاهش وزن - فرآیند - چربی - کاهش - افزایش بهره وری - بهبود - انسولین
آخرین اخبار سرویس:

یک عنصر موثر در کاهش وزن

یک عنصر موثر در کاهش وزن