مطالب مرتبط:
ماجرای افزایش یک میلیون و 200هزار تومانی حقوق کارمندان چیست؟
کارمندان بخوانند/ جزییات افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
افزایش 1.2 میلیون تومانی حقوق کارمندان مازاد بر رشد 20 درصدی
یک میلیون و 200هزار تومان به حداقل حقوق کارکنان دولت اضافه خواهد شد
بازنشستگان بخوانند| افزایش حقوق بازنشستگان از بهمن 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 23:502024-01-30سياسي

حقوق بگیران بخوانند/ جزییات افزایش یک میلیون و 200هزار تومانی حقوق کارمندان!


حسینی مشاور کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان به حقوق کارکنان دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد حسینی مشاور کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص مهم ترین بخش های احکام بودجه سال 1403 گفت: لایحه بودجه 1403 شرایط خاصی داشت.

براساس اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس باید اول آبان ماه سقف منابع، ماده واحده و احکام به همراه بودجه شرکت ها به مجلس ارائه می شد.

طبق گزارش تسنیم؛ وی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه هفتم در دستور قرار نگرفته بود و این موضوع مهم تر بود، مقرر شد دولت ابتدا برنامه هفتم را ارائه کند، در نتیجه لایحه بودجه پس از تصویب برنامه تدوین و ارائه شد.

دولت بودجه را براساس برنامه هفتم به مجلس داد، اما این برنامه مادر هنوز به تصویب نهایی نرسیده است و همین رسیدگی ها را دچار مشکل کرد.

وی با یادآوری اینکه "لایحه شور اول قانون بودجه هم اکنون تصویب شده است، اما برنامه هفتم هنوز نهایی نشده است"، گفت: یکی از احکام قانون برنامه این است که ما در قوانین بودجه نسبت به قانون گذاری دائمی پرهیز کنیم، دولت لایحه را با همین مفروضات تهیه کرد، در مجلس ابتدا باید کلیات مورد بررسی قرار می گرفت، کمیسیون تلفیق ظرف سه روز گزارشی را تهیه کرد.


برچسب ها: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - برنامه - کمیسیون برنامه و بودجه - بودجه - مجلس شورای اسلامی - نامه - کمیسیون برنامه
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بگیران بخوانند/ جزییات افزایش یک میلیون و 200هزار تومانی حقوق کارمندان!

حقوق بگیران بخوانند/ جزییات افزایش یک میلیون و 200هزار تومانی حقوق کارمندان!