مطالب مرتبط:
رییس مرکز پژوهش های مجلس: اگر ترامپ برگردد وضعیت اقتصادی کشور بدتر می شود!
انقلاب اسلامی ریشه در بعثت و غدیر دارد
محاصره بیمارستان های غزه؛ شهادت 3 بیمار در پی نبود اکسیژن
اهداف بعثت انبیاء در انقلاب اسلامی محقق شده است
احداث بیمارستان نفت در بوشهر حق مسلم مردم استان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 10:442024-02-12پزشكي

بیمارستان بعثت همدان یکی از 16 مرکز کاشت حلزون گوش در کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از ابتدای طرح ملی تحول کاشت حلزون، بیمارستان فوق تخصصی بعثت یکی از 16 مرکز کاشت حلزون گوش در کشور شناخته شده که درمان بیماران نیز رایگان انجام می شود.

- محمدمهدی مجذوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کسب رتبه برتر علوم پزشکی همدان در زمینه انجام خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی از سوی وزارت بهداشت خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه موفق شدیم رتبه دوم کشوری اداره نظارت بر درمان را هم در شاخص دقت و رتبه سوم را در شاخص پویایی در بین دانشگاه های تیپ یک به دست بیاوریم.

وی به عملکرد حوزه درمان استان طی دو سال اخیر پرداخت و گفت: خدمات حوزه درمان بسیار گسترده است و کیفیت و کمیت خدمات بر اساس شاخص هایی که برای آنها در نظر گرفته شده، قابل اندازه گیری بوده و این شاخص ها مرهون تلاش کادر درمان استان و مدیران ستادی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای پیشرفت خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی نیز عنوان کرد: طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی در جذب و بکارگیری پزشکان متخصص رخ داده و بر خلاف کمبود نیروی متخصص در کشور همدان شاخص قابل قبولی را در این زمینه داشته است.

وی عنوان کرد: از سال 1390 تا 1400 تنها 13 نیروی متخصص در شهرستان کبودرآهنگ مشغول فعالیت بودند که این عدد امسال به 30 پزشک متخصص رسیده است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی - کاشت حلزون - همدان - درمان
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بعثت همدان یکی از 16 مرکز کاشت حلزون گوش در کشور

بیمارستان بعثت همدان یکی از 16 مرکز کاشت حلزون گوش در کشور