مطالب مرتبط:
حملات آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
نماینده ایران در سازمان ملل: اگر آمریکا به ایران یا منافع ایران حمله کند قطعا واکنش نشان خواهیم داد/ خطر وقوع جنگ در حال افزایش است/ {از حملات یمن به کشتی های اسراییلی} حمایت می کنیم/ رابطه ما با گروه های مقاومت مانند اعضای ناتو است
حملات هوایی آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
حملات هوایی آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 18:502024-02-08بين الملل

بیمه ها از زیر پوشش کشتی های آمریکا، انگلیس و اسراییل در می روند


خبرگزاری رویترز گزارش داد با ادامه تنش ها در دریای سرخ، شرکت های بیمه، کشتی های آمریکا، انگلیس و اسراییل را یا بیمه نمی کنند و یا گران بیمه می کنند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: کشتی هایی که تاکنون در دریای سرخ با مشکلاتی مواجه شده اند تقریباً همگی به نوعی در مالکیت اسراییل، آمریکا یا بریتانیا بودند ؛ این را یک شرکت کارگزاری بیمه مشهور آمریکایی گفته است.

خبرگزاری رویترز امروز پنجشنبه به نقل از منابع خود اعلام کرد، شرکت های بین المللی بیمه در برابر خطرات جنگ، حق بیمه کشتی های آمریکایی، بریتانیایی و اسراییلی را که از دریای سرخ عبور می کنند تا 50 درصد افزایش داده اند، در حالی که برخی از ارائه دهندگان خدمات بیمه به دلیل هدف قرار گرفتن این کشتی ها توسط نیروهای مسلح یمن از پوشش چنین کشتی هایی اجتناب می کنند.

نیروهای مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از اواخرآبان ماه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی هایی که مقصد آن ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب المندب را نداده اند.

شماری از شرکت های حمل و نقل دریایی بین المللی از زمان بروز تنش در دریای سرخ با تغییر مسیر از دریای سرخ مسافت طولانی تر جنوب آفریقا و عبور از دماغه امید نیک را انتخاب کرده اند.


برچسب ها: بیمه - آمریکا - نیروهای مسلح یمن - خبرگزاری رویترز - اسراییل - دریای سرخ - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها از زیر پوشش کشتی های آمریکا، انگلیس و اسراییل در می روند

بیمه ها از زیر پوشش کشتی های آمریکا، انگلیس و اسراییل در می روند