مطالب مرتبط:
سخنگوی وزارت خارجه: اتفاق اخیر چیزی از استحکام روابط ایران و پاکستان کم نخواهد کرد / کسی به سوءاستفاده از رخداد اخیر فکر نکند و برای سوءاستفاده از آن طمع ورزی نکند / این اقدام ناشی از یک ضرورت آنی برای جلوگیری از یک اقدام ضد امنیتی دیگر توسط این جریان تروریستی بود / دو طرف بر عزم خود ب
واکاوی 2 نکته راهبردی در روابط ایران با پاکستان و افغانستان
سخنگوی وزارت خارجه: اتفاق اخیر چیزی از استحکام روابط ایران و پاکستان کم نخواهد کرد / کسی به سوءاستفاده از رخداد اخیر فکر نکند و برای سوءاستفاده از آن طمع ورزی نکند
رییسی درباره حمله پاکستان به خاک ایران چه گفت؟ دقیقا هیچ!
استقبال عربستان از توافق کاهش تنش پاکستان و ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 16:102024-01-22بين الملل

پکن: مایلیم نقشی سازنده در بهبود روابط ایران-پاکستان داشته باشیم


وزارت امور خارجه چین با بیان این که ایران و پاکستان «دوستان» چین محسوب می شوند، بر تمایل پکن نسبت به ایفای نقشی سازنده در بهبود روابط تهران-اسلام آباد تاکید کرد.

- وزارت امور خارجه چین با بیان این که ایران و پاکستان دوستان چین محسوب می شوند، بر تمایل پکن نسبت به ایفای نقشی سازنده در بهبود روابط تهران-اسلام آباد تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه چین در 22 ژانویه اعلام کرد که تماس های نزدیکی با پاکستان و ایران برای برطرف کردن اختلافات شان دارد.

روزنامه هندو در این باره گزارش داد که این بیانیه وزارت امور خارجه چین در خلال سفر سان ویدونگ معاون وزیر امور خارجه این کشور به اسلام آباد و دیدار با وزیر امور خارجه این کشور منتشر شد.

چین پنج شنبه گذشته پیشنهاد کرده بود که پس از حملات پاکستان علیه نقاطی مرزی در ایران که گفته بود مقرهای تروریستی هستند، نقشی سازنده برای کاهش تنش ها میان اسلام آباد و تهران ایفا کند.

حمله پاکستان در پاسخ به حملات موشکی ایران به نقاطی مرزی در پاکستان انجام شده بود که مقر گروه تروریستی جیش العدل بود.

وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه چین، امروز(دوشنبه) در پاسخ به سوالی درباره تماس های تلفنی اخیر معاونان وزرای امور خارجه چین و ایران و سفر معاون وزیر امور خارجه چین به پاکستان گفت که چین روابط نزد


برچسب ها: وزارت امور خارجه چین - وزارت امور خارجه - امور خارجه - پاکستان - بهبود روابط - خارجه - اسلام آباد
آخرین اخبار سرویس:

پکن: مایلیم نقشی سازنده در بهبود روابط ایران-پاکستان داشته باشیم

پکن: مایلیم نقشی سازنده در بهبود روابط ایران-پاکستان داشته باشیم