مطالب مرتبط:
وضعیت آلودگی هوای تهران در 2 بهمن 1402
نقش منابع خارج از شهر در آلودگی هوای تهران
شاخص آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه 2 بهمن 1402
آلودگی هوای تهران برای پنجمین روز متوالی
تهران در مدار آلودگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 16:502024-01-22اجتماعي

تغییرات ناپایدار مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی


بر اساس داداه های ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران؛ پایتخت در زمینه آلودگی صوتی هم اکنون دارای 12 منطقه خطرناک، 9 منطقه آزاردهنده، 2 منطقه نامناسب برای کودکان و سالمندان و تنها یک منطقه سالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس داداه های ایستگاه های ثابت سنجش صوت تهران؛ پایتخت هم اکنون در دوم بهمن ماه 1402 دوازده مناطق در تهران در شرایط خطرناک در زمینه آلودگی صوتی قرار دارند.

این مناطق عبارت اند از تهرانپارس،  نیرهوایی، افسریه، میدان خراسان، بعثت، بزرگراه امام علی(ع)، بزرگراه حکیم، خیابان شهید گمنام، خیابان آذری، میدان الغدیر و میدان المپیک در مدار قرمز رنگ قرار دارند و همچنین در این محور، منطقه گلبرگ نیز به چشم می خورد که نکته قابل توجهی است؛ چرا که این محله در روزهای گذشته در شرایط سالم به سر می برد و امروز با تغییر وضعیت در شرایط خطرناک اعلام شد.

همچنین منطقه 4، میدان نماز، خیابان حافظ، میرداماد، آریاشهر، شهران، شهرک گلها، میدان تهرانسر و میدان بهاران  در شرایط آزاردهنده برای تمامی افراد جامعه است.

گفتنی است در حال حاضر تنها منطقه اقدسیه با رنگ سبز به معنای شرایط سالم نشان داده شد و و خیابان فتح و محله پونک در وضعیت نامناسب برای کودکان قرار گرفت.


برچسب ها: آلودگی صوتی - تهران - منطقه - آلودگی - خطرناک - باشگاه خبرنگاران - مناطق
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات ناپایدار مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی

تغییرات ناپایدار مناطق تهران در زمینه آلودگی صوتی