مطالب مرتبط:
آماده باش 40 گشت حامی شهر برای انتقال آسیب دیدگان اجتماعی به مددسراها و گرمخانه ها
شرکت گاز به وظیفه خود نسبت به آسیب دیدگان در گرمخانه ها عمل کند
نیروهای مسلح با حضور انتخابات اجازه نمی دهند کشور آسیب ببیند
آسیب جامعه ای را که یأس بر آن حاکم شود، می بلعد
برنامه پلیسی سرنخ در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-03پزشكي

15 نفر در مشهد به دلیل سرخوردگی دچار آسیب شدند


مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدومیت حدود 15 نفر به دلیل سرخوردگی در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مصدومیت حدود 15 نفر به دلیل سرخوردگی در مشهد خبر داد.

محمد علیشاهی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: موارد مربوط به سرخوردگی و موارد مشابه که از دیروز تاکنون در سطح دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش شده، حدود 15 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه آسیب های وارده خیلی شدید نبود و جزیی بوده است، اظهار کرد: افراد آسیب دیده بیشتر مربوط به گروه میانسال بودند که از ناحیه لگن، ران و دست ها آسیب دیدند.

علیشاهی خاطرنشان کرد: با آفتابی شدن هوا و حضور مردم در ییلاقات برای برف بازی و استفاده از لوازم و وسایل غیراستاندارد، احتمال می دهیم که تعداد مصدومان بیشتر شود.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: توصیه ما به مردم این است که هنگام برف بازی نکات ایمنی لازم را رعایت کنند؛ چراکه استفاده از مکان ها و تجهیزات ناایمن و غیراستاندارد می تواند باعث شکستگی ها و حتی آسیب های جدی به سر و.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - اورژانس پیش بیمارستانی - علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم - علوم پزشکی - مشهد
آخرین اخبار سرویس:

15 نفر در مشهد به دلیل سرخوردگی دچار آسیب شدند

15 نفر در مشهد به دلیل سرخوردگی دچار آسیب شدند