مطالب مرتبط:
برگزاری همایش دست اندرکاران بررسی سوانح دریایی کشور
برگزاری همایش رازی به توسعه علوم پزشکی کمک می کند
برگزاری همایش 1000 نفری رای اولی ها در شهرستان لردگان
برگزاری همایش تبیین ابعاد زراعت چوب در ایذه
اهدای 6 هزار و 500 نسخه کتاب به کتابخانه های قم در پاییز 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 08:202024-01-23اجتماعي

برگزاری همایش کاپشن صورتی و اهدای عروسک به کودکان نیازمند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری همایش کاپشن صورتی در دهه فجر خبر داد و گفت: در این روز عروسک های جمع آوری شده توسط بچه ها را به کمک بهزیستی به کودکان نیازمند اهدا می کنیم.

- معصومه ابراهیمی هژیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت ایجاد شور اجتماعی و امیدآفرینی بین خانواده هاست که باید این کار در ابتدا از کارمندان و خانواده های آنها شروع شود تا بچه ها شادی را در این روزها حس کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های امسال باید کیفی و خلاقانه باشد و تنها به بیان یک گزارش ساده و روزانه منجر نشود، افزود: در گذشته کودکان طی ایام دهه فجر بسیار شاد بودند  و خاطره خوبی از آن دوران برای ما باقی مانده که باید شادی آن دوران را در بین نسل فعلی نیز ایجاد کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برپایی جشن انقلاب در سینما کانون همراه با اجرای تئاتر برای کودکان همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری امسال میزبان و مجری بزرگ ترین رویداد ملی هنرهای تجسمی کشور در چهار رشته سفال، عکاسی، نقاشی و خطاطی است.

وی گفت: روز 14 بهمن 3 هزار دانش آموز در سالن ابن سینا دور هم جمع می شوند که برنامه های متنوعی را برای آن روز در نظر گرفته ایم و قصد داریم در شان کودکان شهرمان برگز


برچسب ها: مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - کودکان - مدیرکل کانون - دهه فجر
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش کاپشن صورتی و اهدای عروسک به کودکان نیازمند

برگزاری همایش کاپشن صورتی و اهدای عروسک به کودکان نیازمند