مطالب مرتبط:
زمان پخش تبلیغات نامزد های انتخابات مجلس خبرگان رهبری گیلان تعیین شد
تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری از فردا آغاز می شود
آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در هرمزگان از فردا
آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا
آغاز تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری از فردا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-13سياسي

آغاز تبلیغات 6 نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان از فردا


دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از فردا، 25 بهمن ماه آغاز می شود و به مدت 15 روز تا ساعت هشت صبح سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان گفت: تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از فردا، 25 بهمن ماه آغاز می شود و به مدت 15 روز تا ساعت هشت صبح سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

جواد شفیعی ثابت امروز، 24 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اعلام کد نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان اظهار کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری از فردا، 25 بهمن ماه آغاز می شود و به مدت 15 روز تا ساعت هشت صبح سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: گیلان در مجلس خبرگان رهبری چهار کرسی دارد و نامزدهای محترم فرصت دارند هم از طریق رادیو و تلویزیون استانی و هم به صورت تأسیس ستاد در شهرها فعالیت های تبلیغاتی خود را براساس فصل چهارم و مواد 19 تا 27 آیین نامه انتخابات خبرگان رهبری آغاز نمایند.

شفیعی ثابت گفت: کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان به ریاست استاندار گیلان و با عضویت رییس کل دادگستری، مدیرکل صدا و سیما، رییس هیأت نظارت بر انتخابات وظیفه بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها را به عهده دارند.


برچسب ها: انتخابات خبرگان رهبری - تبلیغات نامزدهای انتخابات - خبرگان رهبری - نامزدهای انتخابات - انتخابات - خبرگان - مجلس خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبلیغات 6 نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان از فردا

آغاز تبلیغات 6 نامزد انتخابات خبرگان رهبری در گیلان از فردا