مطالب مرتبط:
اهدای عضو جوان 22 ساله طبسی
اهدای عضو جوان مشهدی نجات بخش جان چهار بیمار شد
اهدای عضو جوان مرگ مغزی در مشهد به 4 بیمار زندگی دوباره بخشید (29 بهمن 1402)
این پسر 20 ساله در واقع مرد 95 است که با یوگا جوان شده+ عکس
قتل خونین جوان 23 ساله در درگیری 11 جوان در پمپ بنزین شلمان + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 10:452024-02-18پزشكي

اهدای عضو جوان 22 ساله طبسی


اهدای عضو شادروان محمد وفادار مقدم 22 ساله ساکن طبس که دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهیار محمدی فرد در این خصوص افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم وفادار مقدم، زنده یاد در روز 26 بهمن از بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهرستان طبس به بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان رهنمون یزد منتقل و تحت عمل جراحی اهدا عضو قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی علوم پزشکی بیرجند وی بیان کرد: کبد مرحوم در بیمارستان رهنمون یزد فراهم آوری شد و جهت پیوند به شیراز منتقل گردید.

محمدی فرد از اهدای عضو به عنوان باقیات صالحات برای اهدا کننده و خانواده وی یاد کرد و در پیامی خطاب به خانواده مرحوم وفادار مقدم ضمن عرض تسلیت، ابراز همدردی و تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه تصریح کرد: اکنون که عضو مرحوم محمد وفادار مقدم ، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آن ها هدیه داده است که نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد و تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحوم توسط شما، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خدواند متعال، سبب تداوم حیات این بزرگ مرد در وجود بیماران نیازمند پیوند خواهد بود و از خداوند متعال برای روح آ


برچسب ها: بیمارستان رهنمون یزد - بیمارستان - اهدای عضو - بیمار - وفادار - خانواده - اهدا
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو جوان 22 ساله طبسی

اهدای عضو جوان 22 ساله طبسی