مطالب مرتبط:
افتتاح و کلنگ زنی 1848 طرح عمرانی در آذربایجان غربی
افتتاح و کلنگ زنی 159 پروژه عمرانی و اقتصادی در کبودراهنگ
افتتاح 138 میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت با حضور استاندار آذربایجان شرقی
25 پروژه نوسازی مدارس در آذربایجان شرقی افتتاح شد
استاندار آذربایجان غربی: اصرار به تغییر الگوی کشت برای مدیریت منابع آبی داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 07:452024-02-03سياسي

استاندار آذربایجان غربی: 5هزار پروژه عمرانی و اقتصادی طی دوسال افتتاح شده است


بیش از 5 هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 44 هزار میلیارد تومان در استان از ابتدای دولت سیزدهم مورد بهره برداری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در مصلای شهرستان خوی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته، اظهار داشت: خدمتگزاری دولت مردمی در شرایط خاص تحریم های ظالمانه و جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی انجام شده، اما حضور هوشمندانه مردم در صحنه همیشه توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه ایران در منطقه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و استقامت جبهه مقاومت، امنیت پایدار را برای منطقه و ایران به ارمغان آورده است.

استاندار آذربایجان غربی به افتتاح بیش از 5 هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 44 هزار میلیارد تومان در استان از ابتدای دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: با اختصاص 50 هزار میلیارد تومان در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به آذربایجان غربی، در جمع 3 استان با جذب بیشترین اعتبارات سفرهای استانی قرار گرفتیم.

معتمدیان همچنین با اشاره به آغاز نهضت مدرسه سازی در استان از ابتدای دولت سیزدهم، اضافه کرد: در این مدت 792 کلاس درس در آذربایجان غربی افتتاح ش


برچسب ها: استاندار آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - پروژه عمرانی - آذربایجان - استاندار - دولت سیزدهم - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: 5هزار پروژه عمرانی و اقتصادی طی دوسال افتتاح شده است

استاندار آذربایجان غربی: 5هزار پروژه عمرانی و اقتصادی طی دوسال افتتاح شده است