مطالب مرتبط:
چراغ های راهنمایی 65 تقاطع تهران تا پایان سال بهسازی می شوند
بهسازی بازار نادری اهواز تا قبل از نوروز آغاز می شود
بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید سلیمی تا هفته دولت آینده
افزایش ظرفیت پذیرش رشته پزشکی در سال آینده + فیلم
طغانی پهلوان ایران در سال 1402 شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:202024-01-27اجتماعي

بهسازی چراغ های راهنمایی 65 تقاطع پایتخت تا پایان سال


اولین جلسه کمیته تخصصی بهینه سازی عملکرد تقاطع های پایتخت با حضور مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

- اولین جلسه کمیته تخصصی بهینه سازی عملکرد تقاطع های پایتخت با حضور مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه، گزارشی از مسائل و مشکلات مربوط به زمان بندی و عملکرد وضع موجود چراغ های راهنمایی در تقاطع های اصلی مناطق 22 گانه شهر تهران توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق ارائه شد.

سپس حمید برادران، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران بر ضرورت به روزرسانی نرم افزاری و سخت افزاری سامانه کنترل هوشمند تقاطع های پایتخت تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز عملیات اصلاح نواقص موجود در برخی از تقاطع های سطح شهر از جمله لوپ های حسگر وسایل نقلیه، فانوس های LED و اشکالات چراغ های راهنمایی عابر پیاده به موازات شبیه سازی و بهینه سازی 65 تقاطع تا پایان سال جاری، رفع و تکمیل خواهد شد.

در ادامه، غلامرضا طاهرنیا، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک در این جلسه، اهمیت و ضرورت به روزرسانی نرم افزارهای کلان نگر و خُر


برچسب ها: سازمان حمل و نقل و ترافیک - حمل و نقل عمومی - حمل و نقل - کنترل ترافیک - ترافیک - سازمان حمل و نقل - شهرداری تهران
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی چراغ های راهنمایی 65 تقاطع پایتخت تا پایان سال

بهسازی چراغ های راهنمایی 65 تقاطع پایتخت تا پایان سال