مطالب مرتبط:
میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از هنرمندان و خبرنگاران در جشنواره فجر
نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلان مجلس: لایحه حجاب، اداره پادگانی کشور است/ در قرارداد جدید امنیت سایبری با روسیه، امنیت ملی ایران در نظر گرفته نشده/ از سال آینده 110 درصد از مردم مالیات اخذ می شود/ فیلترکنندگان خودشان فیلترشکن می فروشند
شفاف سازی اداره کل ارشاد درباره دلیل درگیری در کنسرت ایهام
توضیح اداره کل ارشاد درباره درگیری در کنسرت ایهام
تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 08:552024-02-13سياسي

ایجاد سوله 10 هزار متری برای اداره کل پست البرز


مدیرکل پست استان البرز، با بیان اینکه در تلاش هستیم فضاها را توسعه دهیم، گفت: پیگیر هستیم تا سال آینده فضاهای موجود را به 2 برابر افزایش دهیم همچنین مجوز احداث یک سوله ده هزار متری را گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج محمود فرزین، مدیرکل پست استان البرز، ضمن حضور در دفتر خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه امروز و لزوم تقویت بنیادی آن، گفت: در جنگ شناختی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم نقش اصحاب رسانه بی بدیل است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت ه‍ای اداره پست ظرف سال های گذشته پرداخت و اظهار کرد: حجم زیادی از درخواست های مردم در سال های اخیر به وجود آمد که می توان آن را نشأت گرفته از پیامدهای بیماری کرونا برشمرد.

وی افزود: بیماری کرونا ضررهای به کشور وارد کرد اما فرصت های از جمله توسعه آموزش الکترونیکی، توسعه تجارت الکترونیکی را به همراه داشت و همچنین حجم استقبال مردم از خرید اینترنتی بالا رفت.

  این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان البرز زیرساخت های خوبی در سال های گذشته نداشت، افزود: حدود 37 تا ماشین آلات داشتیم اما در دوسال اخیر حدود 47 تا ماشین آلات صفر با اعتبارات ملی اضافه شد .

فرزین با بیان اینکه در تلاش هستیم فضاها را توسعه دهیم، بیان کرد: پیگیر هستیم تا سال آینده فضاهای موجود را به 2 برابر افزایش ده


برچسب ها: خبرگزاری فارس - بیماری کرونا - به گزارش خبرگزاری فارس - الکترونیکی - خبرگزاری - توسعه - البرز
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سوله 10 هزار متری برای اداره کل پست البرز

ایجاد سوله 10 هزار متری برای اداره کل پست البرز