مطالب مرتبط:
آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس
آغاز فرصت تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری
کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری را بشناسید/ تبلیغات آغاز شد +اسامی
آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری
آغاز تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری + اسامی کاندیداها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 13:002024-02-14سياسي

آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس


طبق اعلام رییس ستاد انتخابات فارس، تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز، 25 بهمن همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/فارس طبق اعلام رییس ستاد انتخابات فارس، تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز، 25 بهمن همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 25 بهمن با اعلام این خبر به رسانه ها، گفت: بر اساس تقویم و جدول انتخابات، داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری می توانند از امروز، 25 بهمن ماه تا ساعت 8 صبح پنجشنبه، 10 اسفندماه 1402 تبلیغات خود را انجام دهند.

وی افزود: استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دارای 5 کرسی نمایندگی است که در انتخابات آتی 6 نفر که تاکنون تایید صلاحیت شده اند برای کسب این 5 کرسی از 88 کرسی با هم رقابت می کنند.

قزلسفلی اظهار کرد: جمعیت استان فارس بر اساس برآورد جمعیتی سال 1400 پنج میلیون و 54 هزار و 700 نفر اعلام شده که سه میلیون و 703هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه 11 اسفند برگزار می شود.


برچسب ها: مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - انتخابات - مجلس خبرگان - داوطلبان انتخابات مجلس
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس

آغاز تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فارس