مطالب مرتبط:
امام جمعه بروجرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود
امام جمعه اهواز: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است
امام جمعه موقت شاهرود: مبنا و اهداف انقلاب اسلامی برای نسل آینده تبیین شود
بنیانگذار انقلاب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد پیروزی انقلاب داشت
استاندار قم: دشمن امروز اسیر دستاوردهای انقلاب اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-26سياسي

تشریح راز و رمزهای موفقیت امام در پیروزی انقلاب اسلامی


امام با هنرمندی غیرت دینی را در کنار غرور ملی قرار داد و هر دو را زنده کرد، حضور مردم پشت ولایت فقیه نیز بزرگترین دستاوردها را رقم زد و باعث پیروزی ها و پیشرفت ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) برگزار شد اظهار داشت: نشستن سر میز مذاکره با صهیونیست ها چیزی جزء ضرر و خسارت نیست، یکی از مثال های بازر آن، قرارداد ننگین کمپ دیوید است، سال ها از این قرارداد گذشته اما مصر از آن چه سودی برده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان به دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با تاکید بر اینکه امام کانون رهبری را در کشوری بنا نهاد که دارای ریشه و پیشه بسیار بزرگی بود، عنوان کرد: اولین این ریشه ها غرور ملی بود.

وی اضافه کرد: ایران همواره کشوری بزرگ، قدرتمند و مستقل بوده و استقلال خود را از هیچ کشوری نگرفته است، هر چه تاریخ را ورق می زنیم صحنه های پرشکوهی از ایستادگی ایرانیان در مقابل اجانب را می بینیم.

امام جمعه کرمان ادامه داد: یادآوری این غرور ملی به ایرانیان توسط امام خمینی و تقویت هنرمندانه آن باعث شد تا همگان بیدار شوند.


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - نماینده ولی فقیه در استان - به گزارش خبرگزاری فارس - حسن علیدادی سلیمانی - پیروزی - بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

تشریح راز و رمزهای موفقیت امام در پیروزی انقلاب اسلامی

تشریح راز و رمزهای موفقیت امام در پیروزی انقلاب اسلامی