مطالب مرتبط:
نشست شورای علمی و فناوری پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد
قم، تنها استان کشور که انتخابات آن به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود
فیلم | همایش مدیران منطقه 2 خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساری برگزار شد
همایش رای اولی ها برگزار شد
راهپیمایی جمعه های خشم و انزجار از جنایات اسراییل در 5 استان کشور برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 17:002024-01-25ورزشي

همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم برگزار شد


پنجمین همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم به همت اداره کل ورزش و جوانان قم و انجمن پیشکسوتان ورزش استان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و رییس ستاد انتخابات استان در این مراسم اظهار داشت: 11 اسفندماه سال جاری شاهد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور و استان قم هستیم.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای سال موضوع انتخابات را پراهمیت دانسته و 4 مؤلفه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت را برای این انتخابات محور دانستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: همه ما مدیران باید دست به دست هم داده تا با وحدت خود مشارکت حداکثری را در انتخابات پیش رو محقق کنیم.

وی اشاره کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس باعث نقش بر آب شدن اهداف شوم دشمن می شود، دشمن عملیات روانی خود را از ماه ها قبل آغاز کرده تا با ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی مردم را از حضور در پای صندوق های رأی دور کند.

* تولید ماهانه میلیون ها محتوا علیه انقلاب در فضای مجازی رییس ستاد انتخابات استان قم گفت: بر اساس آماری که داریم دشمنان ماهانه میلیون ها مطلب علیه انقلاب در فضای مجازی تولید می کند تا افکار نسل


برچسب ها: انتخابات - استان - انتخابات مجلس - معاون سیاسی امنیتی - پیشکسوتان - مشارکت حداکثری - انتخابات مجلس خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان قم برگزار شد