مطالب مرتبط:
شرط افزایش مبلغ عیدی بازنشستگان + زمان واریز عیدی بازنشستگان دولتی و نیروهای مسلح
حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به یک کشتی انگلیسی در خلیج عدن
حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به یک کشتی انگلیسی در خلیج عدن
یک دنیا پای کار پیری جمعیت ایران!
فال احساس طرف مقابل | فال احساس طرف مقابل جمعه27 بهمن ماه 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 11:502024-02-16سياسي

نیروهای مسلح با احساس مسئولیت پای کار هستند


اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون کشور مرهون 4 رکن؛ مکتب اسلام و قرآن، امامین انقلاب، ملت شریف و نیروهای مسلحی است که پرچم داران علنی و عینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون کشور مرهون 4 رکن؛ مکتب اسلام و قرآن، امامین انقلاب، ملت شریف و نیروهای مسلحی است که پرچم داران علنی و عینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نخستین آیین بزرگداشت خانواده های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش با تأکید بر استمرار مسیر شهدا گفت: نیروهای مسلح امروز در تبعیت از امامین انقلاب و در پیمودن راه شهدا با احساس مسئولیت پای کار هستند و برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا و معرفی آنان به نسل نوجوان و جوان از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده می کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد: برگزاری همایش ها و آیین های گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، بخشی از جهاد تبیینی است که معظم له بر آن تأکید بسیار دارند.


برچسب ها: نیروهای مسلح - نیروی زمینی ارتش - فرمانده نیروی زمینی ارتش - جمهوری اسلامی ایران - نیروی زمینی - احساس مسئولیت - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح با احساس مسئولیت پای کار هستند

نیروهای مسلح با احساس مسئولیت پای کار هستند