مطالب مرتبط:
عاملان درگیری مسلحانه پارک هاشمی کرج بازداشت شدند
دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در پارک هاشمی کرج
درگیری مسلحانه مقاومت با اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری
تجمع ملی گراها اطراف دانشگاه تهران و پارک لاله/ سخنرانی آیت الله هاشمی در حرم رضوی در مراسم 22 بهمن
تیراندازی به یک نفر به خاطر نگاه خیره در مراسم عروسی / مردان مسلح در کرج دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 14:102024-02-12حوادث

عاملان درگیری مسلحانه پارک هاشمی کرج دستگیر شدند


4 نفر از اراذل اوباشی که درگیری خیابانی اقدام به حمله مسلحانه به سمت یکی از شهروندان کرده و او را مجروح نموده بودند توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: ششم بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در پارک هاشمی منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و عوامل کلانتری 22 مهرشهر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: بررسی اولیه ماموران حکایت از این داشت که افرادی ناشناس با سلاح گرم اقدام به مجروح نمودن یکی از شهروندان کرده و به سرعت از منطقه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد در ادامه تلاش ماموران کلانتری یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی متهم به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد متهم در تحقیقات تکمیلی با معرفی سایر عوامل دخیل در این درگیری مسلحانه، علت وقوع این نزاع را نگاه خیره فرد مجروح در یک مراسم عروسی عنوان کرد.

هداوند تصریح کرد: در ادامه علی رغم اینکه متهمان پرونده با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان از محل سکونت خود گریخته بوند، با تلاش بی وقفه ماموران سازمان اطلاعات سه متهم دیگر این پرونده در من


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - استان البرز - فرمانده انتظامی - درگیری مسلحانه - ماموران - مسلحانه - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

عاملان درگیری مسلحانه پارک هاشمی کرج دستگیر شدند

عاملان درگیری مسلحانه پارک هاشمی کرج دستگیر شدند