مطالب مرتبط:
حضور پرشور مردم در پای صندوق دشمن را عصبانی می کند
ببینید | حرف های تند نکونام علیه مدیریت استقلال روی آنتن تلویزیون: در باشگاه دشمن دارم
حماس: اظهارات بورل نشانگر نیات شوم دشمن اشغالگر علیه آنروا است
نکونام: تیم ملی لیاقت قهرمانی داشت / در استقلال دشمن دارم
ببینید | حرف های تند نکونام علیه مدیریت استقلال روی آنتن تلویزیون: در باشگاه دشمن دارم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 12:402024-02-13سياسي

انحراف در مسیر، مقدمات نفوذ دشمن را فراهم می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که انحراف در مسیر، مقدمات نفوذ دشمن را فراهم می کند، به تشریح سیر مبارزات امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که انحراف در مسیر، مقدمات نفوذ دشمن را فراهم می کند، به تشریح سیر مبارزات امام خمینی(ره) اشاره و اظهار کرد: امام راحل(ره) در دوران مبارزات انقلاب، هم مقاومت و هم مراقبت داشتند.

آیت الله محمدرضا ناصری به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، در دیدار با پاسداران استان یزد اظهار کرد: این روز را علاوه بر پاسداران غیور انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب به خاطر داشتن چنین فرزندان و نیروهای آماده و پا به رزم و وارسته تبریک می گویم.

وی از پاسداران به عنوان نیروهای مقاوم و شهادت طلب یاد کرد و گفت: امیدواریم به یاری خدا، پرچم این انقلاب توسط پاسداران انقلاب اسلامی به دست منجی عالم بشریت سپرده شود.

امام جمعه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبارزات انقلاب اسلامی، بیان کرد: تجربیاتی که امام در قم به دست آورد، در طول مسیر مبارزات بسیار کارگشا بود و امام بررسی های لازم در برهه های مختلف از مشروطه تا وقایع زمان خود را به درستی رصد و تحلیل کرده بود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - نفوذ دشمن - پاسداران - امام جمعه یزد - امام - آیت الله محمدرضا ناصری
آخرین اخبار سرویس:

انحراف در مسیر، مقدمات نفوذ دشمن را فراهم می کند

انحراف در مسیر، مقدمات نفوذ دشمن را فراهم می کند