مطالب مرتبط:
برای جذب گردشگران چینی در تعطیلات سال نوی این کشور در بهمن هدفگذاری کرده بودیم، اما جنگ غزه و اتفاقی که در کرمان رخ داد، سبب شد تا تور های چینی لغو شوند / تا عید 1403 از اروپا و آمریکای لاتین ورودی نداریم؛ چینی ها نیز حداقل تا دو ماه دیگر تورهایشان را کنسل کرده اند؛ روس ها هم همین طور
لزوم رعایت زمان قانونی ارسال لوایح شهرداری تهران به شورای شهر
افزایش وام ازدواج 1403/ شورای نگهبان مهرتایید زد
افزایش وام ازدواج 1403/ شورای نگهبان مهرتایید زد + فیلم
از جزییات حذف 68 همت از منابع هدفمندی بودجه 1403 تا پیش بینی تحقق 78 درصدی منابع تبصره 14 تا پایان سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 13:452024-02-13سياسي

تعیین تکلیف بودجه 1403 شهرداری بجنورد در شورای اسلامی شهر تا پایان بهمن ماه


نائب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد بر تلاش ها برای تعیین تکلیف بودجه 1402 شهرداری مرکز استان تا پایان بهمن ماه جاری تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی نائب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد بر تلاش ها برای تعیین تکلیف بودجه 1402 شهرداری مرکز استان تا پایان بهمن ماه جاری تاکید کرد.

علی اربابی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: زمان محدودی برای بررسی بودجه سال آینده شهرداری بجنورد داریم به همین دلیل شورای شهر به صورت فشرده در حال بررسی این موضوع در کمیسیون برنامه و بودجه است.

وی ادامه داد: اکنون تمرکز اصلی شورای شهر بر تدوین بودجه شهرداری برای اقدامات و برنامه های سال آتی است به همین دلیل نیمی از زمان جلسات رسمی شورای اسلامی شهر را نیز بدین منظور اختصاص داده ایم.

وی افزود: تمام تلاش شورای اسلامی شهر این است که تکلیف بودجه سال آینده شهرداری بجنورد ظرف یک هفته آینده مشخص شود و به پایان برسد؛ چراکه هیأت تطبیق فرمانداری نیز باید آن را به تایید برساند که ممکن است زمانبر باشد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه به حضور با شکوه مردم استان به ویژه مردم بجنورد در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی، سبب لرزه بر اندام دشمنان نظام و کشور شد.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - شورای اسلامی شهر بجنورد - شورای - رییس شورای اسلامی شهر - اسلامی - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بودجه 1403 شهرداری بجنورد در شورای اسلامی شهر تا پایان بهمن ماه

تعیین تکلیف بودجه 1403 شهرداری بجنورد در شورای اسلامی شهر تا پایان بهمن ماه