مطالب مرتبط:
خیز مجلس برای افزایش تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
سوال از رییسی: شما که از افزایش فرزندآوری حرف می زنید، چرا خودتان که روحانی هستید و در دهه 60 و در اوج رشد نرخ جمعیت ازدواج کردید، فقط2 فرزند دارید؟
منابع جدید برای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تأمین شد
پرداخت 32 هزار میلیارد ریال وام ازدواج به جوانان همدانی
منابع جدید برای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تأمین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 08:452024-01-30سياسي

داستان مرکز خراسان شمالی: وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مناسب نیست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی گفت: به دلالت داده های آماری متأسفانه وضعیت بانک های استان در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، سید جواد ایلالی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی در نشست فوق العاده کارگروه استانی نظارت و پیگیری حقوق عامه که با محوریت بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری با حضور مدیران یا نمایندگان بانک های استان در دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد برگزار شد اظهار کرد: اعطاء تسهیلات مربوط به ازدواج و فرزندآوری یکی از تکالیف قانونی و از جمله تعهدات الزام آور بانک ها است و با این وصف باید این مقرره قانونی هر چه سریعتر اجرایی شود.

وی گفت: با وجود موانع و محدودیت های ناشی از آن، در روند اجرای کلیات مقررات مرتبط با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و نتیجتاً تحقق اهداف موردنظر اختلالات بسیار جدی ایجاد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی افزود: ایفای نقش یاد شده و تحقق این قسم از کارکرد بانک ها بر اساس مبانی قانونی ذکر شده، در صورت اجرایی شدن می تواند به عنوان یکی از مؤلفه های اساسی و از جمله عوامل زمینه ساز جوانی جمعیت و استحکام مبانی خانواده و به یک اعتبار عامل انگ


برچسب ها: خراسان شمالی - دادستان عمومی و انقلاب - تسهیلات ازدواج - پرداخت تسهیلات - عمومی و انقلاب - تسهیلات - فرزندآوری
آخرین اخبار سرویس:

داستان مرکز خراسان شمالی: وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مناسب نیست

داستان مرکز خراسان شمالی: وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مناسب نیست