مطالب مرتبط:
ماموریت خواص برای انتخابات
کاظمی: خواص نقش موثری در آگاه سازی مردم برای مشارکت در انتخابات دارند
توصیه های احمدخاتمی به «خواص»/ انتخابات جشن سیاسی ملت است
خواص برای مشارکت حداکثری در انتخابات مصالح کشور را برای مردم تشریح کنند
آیت الله خاتمی: خواص، رسالت و تکلیف خود را در انتخابات ایفا کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 09:252024-02-07سياسي

ماموریت خواص برای انتخابات


در کشوری که مردم آن با تشخیص عمل می کنند، جبهه بندی، دوست و دشمن را می شناسند، خواص وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نباید بگذارند انحراف در حرکت مردم ایجاد شود چرا که غفلت از این موضوع همان گونه که مشابه آن در طول تاریخ بسیار اتفاق افتاده است، - موجب ضربات سنگینی خواهد شد؛ همان چیزی که دشمنان می خواهند و سال هاست که به هر ترفندی متوسل شده اند اما درایت و آگاهی ملت ایران همواره توطئه آنها را خنثی کرده است و به طور قطع این بار نیز خواسته شوم آنها محقق نخواهد شد همان گونه که طی سال های بعد از انقلاب و تاکنون، تنها ثمره این تلاش ها، صرف هزینه های سنگین بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: امام خمینی (ره) در 25 خرداد 1358 در جمع کارکنان نیروی هوایی برای نخستین بار جمله معروف میزان، رأی ملت است را بیان کردند و از آن به بعد بود که همواره طی سال های مختلف، رهبر معظم انقلاب و دولتمردان بر حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرده اند.

البته آنچه در این میان بیشتر از هر چیزی به چشم می خورد، روشنگری و آگاه سازی افکار عمومی توسط افرادی است که رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود، از آنان با عنوان خواص نام بردند.

شتاب دهنده، انسان های با فکر، با شناخت و با تشخیص، نقش آفرین در انتخابات و بیدارکننده ملت ها برخی از عباراتی است که رهبر انقلاب برای خواص به ک


برچسب ها: سنگین - رهبر معظم انقلاب - بعد از انقلاب - همان - انقلاب - مردم - نیروی هوایی
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت خواص برای انتخابات

ماموریت خواص برای انتخابات