مطالب مرتبط:
مشغله کاری نباید مانع کیفیت حضور پدران در کنار فرزندان شود | پدران درگیر کار نقش مهمی در زندگی کودکان دارند
برپایی جشن و آذین بندی مراکز یاورشهر و مدارس پویاشهر ویژه کودکان کار
نمایش فیلم «کیارستمی مشغول کار است»
آملی لاریجانی: مشروعیت حکومت به الزاماتی است که از کتاب، سنت و ولایت فقیه استفاده می کنیم/ امام راحل تمام تلاششان این بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای مردم روی کار بیاید، اما مشروعیت حکومت ها باید براساس حکومت الهی باشد
ماموریت گرا کردن زیرنظام های آموزشی در دستور کار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 15:552024-01-25اقتصادي

همه کودکان کار کاشان مهاجرین هستند


فرماندار کاشان با بیان اینکه تمام کودکان کار کاشان مهاجرین هستند گفت: تعداد 15 نفر از کودکان کار جمع آوری و به اصفهان انتقال داده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، وجود کودکان کار پدیده ای نیست که به تازگی در کاشان ظهور کرده باشد، بلکه پیدایش آن ریشه در فقر اقتصادی و فرهنگی دارد که از گذشته تاکنون به اشکال مختلف نمود داشته است؛ موضوعی که جامعه را دچار ناهنجاری کرده است.

کارشناسان جامعه شناسی بر این باور هستند وقتی کودکان کار درآمد خوبی داشته باشند اگر رسیدگی نشود، قطعا به کارشان با این درآمد خوب ادامه خواهند داد.

همچنین این امکان وجود دارد دامنه آسیب های اجتماعی را گسترش دهند.

محمد شریف زارعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان در خصوص حضور کودکان کار در معابر و چهار راه ها اظهار کرد: جلسات فشرده و مختلفی با بهزیستی دادستانی و سایر دستگاه ها در خصوص کودکان کار برگزار شد.

  وی گفت: یکی از آسیب های اجتماعی  حضور کودکان کار حضور آنان در چهارراه ها و معابر شهری است که علاوه بر آسیب های پیرامونی متاسفانه مورد گلایه مردم هم بوده است.

وی با بیان اینکه،  با حرکت ضربتی در مجموعه شهر کودکان کار که در معابر و چهارراه ها حضور داشتند جمع آوری شد، افزود:  باهماهنگی دستگاه ها تعداد  15 نفر از کودکان کار جمع آوری و به اصفهان انتقال


برچسب ها: کودکان کار - کودکان - کاشان - به گزارش خبرگزاری فارس - آسیب های اجتماعی - مهاجرین - فرماندار کاشان
آخرین اخبار سرویس:

همه کودکان کار کاشان مهاجرین هستند

همه کودکان کار کاشان مهاجرین هستند