مطالب مرتبط:
معاون وزیر صمت: بیش از چهار هزار واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شد
ایران زیباست | قوهای مهاجر در تالاب سرخ رود
بیش از چهار هزار واحد راکد صنعتی در دولت سیزدهم احیا شد
«پرویز خان» و ستاره های سینما و فوتبال
سند هفت تالاب خورستان صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 22:302024-02-10سياسي

تالاب «بندعلی خان» ورامین احیا می شود؟


پیگیری رودخانه شور دیری، به منظور بازگشت 50 درصد از آب این رودخانه به ورامین انجام شده که در مرحله کارشناسی و تصویب نهایی در وزارت نیروست که در صورت وقوع این اتفاق، - مصطفی مرادی، بخشدار جوادآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین از شروع و انجام زیرساخت های جاده آب باریک به چرم شهر خبر داد و اظهار کرد: مرحله اول این پروژه به طول 8 کیلومتر در حال انجام بوده و مرحله دوم آن نیز پس از اتمام این 8 کیلومتر، تا رسیدن به اتوبان حرم تا حرم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: دسترسی شهر جوادآباد به آزادراه حرم تا حرم نیز با رفع معارضین، از طریق جاده طوغان و زیرگذر جوادآباد نیز در حال انجام است.

بخشدار جوادآباد ادامه داد: جاده جوادآباد به ورامین، به طول 4/5 کیلومتر، با استفاده از ظرفیت های شهرستان، در حال انجام بوده و تا 5 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

  مرادی از اختصاص یک زمین به مساحت 1000 هکتار به منطقه ویژه اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه دامداری و کشاورزی در این بخش، وجود چنین منطقه ای بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی در خصوص مشکلات مسکن مهر 750 واحدی چنین توضیح داد: این پروژه دارای مشکلات قضایی و بدهی هایی بوده که پرونده آن در مرحله رسیدگی در حوزه قضایی جوادآباد است که پس از مرتفع گشتن این مشکلات، این پروژه ادامه خ


برچسب ها: جوادآباد - ورامین - کیلومتر - حرم تا حرم - آزادراه حرم تا حرم - مرحله - رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

تالاب «بندعلی خان» ورامین احیا می شود؟

تالاب «بندعلی خان» ورامین احیا می شود؟