مطالب مرتبط:
وزیر ورزش و جوانان: اتمام 3428 پروژه نا تمام ورزشی در کشور دغدغه دولت سیزدهم است / حق مردم آبادان داشتن یک ورزشگاه مناسب است
عزم دولت استفاده حداکثری از ظرفیت هوش مصنوعی است/ دولت سیزدهم رکورد دار پرتاب ماهواره
رهاورد دولت سیزدهم برای ورزش مرودشت/بهره برداری بیش از 25 پروژه ورزشی
وزیر ارتباطات: عزم دولت استفاده حداکثری از ظرفیت هوش مصنوعی است/ دولت سیزدهم رکورددار پرتاب ماهواره
عزم دولت استفاده حداکثری از ظرفیت هوش مصنوعی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 12:402024-02-17ورزشي

هاشمی: عزم دولت برای گسترش ورزش در نقاط مختلف کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در حاشیه سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت عزم خود را جزم کرده است که با حمایت هایش ورزش را در نقاط مختلف کشور گسترش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در حاشیه سفر به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ام از سفر به این استان، شرکت در سمینار مدیران ورزش بانوان کشور است که در آبادان برگزار خواهد شد.

علاوه بر آن فرصتی است که با حضور در شهرستان ها از پروژه ها و فضا های ورزشی استان بازدید کنیم و ضمن آگاهی از مسائل و مشکلات شان برای رفع آن ها و توسعه فضای ورزش کشور تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه آبادان را یکی از مناطق ورزش خیز کشور دانست و گفت: فوتبال از جمله رشته هایی است که در این شهرستان ظرفیت های بسیاری دارد و متاسفانه استادیوم مناسبی در این شهر وجود ندارد که بتواند پاسخگوی نیاز های فوتبال دوستان باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به اختصاص مبلغ 200 میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به ورزشگاه آبادان، اشاره کرد و گفت: دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان باید با انتخاب یک گروه مشاوره برای این مجموعه تصمیم گیری کنند و


برچسب ها: ورزش - ورزش و جوانان - استان خوزستان - کیومرث هاشمی - پایگاه خبری - کشور - استان
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: عزم دولت برای گسترش ورزش در نقاط مختلف کشور است

هاشمی: عزم دولت برای گسترش ورزش در نقاط مختلف کشور است