مطالب مرتبط:
وضعیت اشتغال لرستان اضطراری است/ مصوبات سفر رییس جمهور اجرایی شود
فیلم | سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان بوشهر
نماینده ولی فقیه در لرستان: وضعیت اشتغال استان اضطراری است
وضعیت لرستان به لحاظ اشتغال اضطراری است
تکمیل طرح «یزد یک» شرکت فولاد آلیاژی همزمان با سفر رییس جمهور به استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 12:052024-02-12سياسي

وضعیت اشتغال لرستان اضطراری است/ لزوم اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به توفیق فرصت خدمتگزاری به مردم، - نماینده، ولی فقیه در لرستان با تأکید به لزوم اقدامات سریع برای ایجاد اشتغال در این استان، گفت: مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به توفیق فرصت خدمتگزاری به مردم، اظهار داشت: مدت خدمتگزاری محدود است و خوش به حال کسانی که در این مسیر قدم برداشته اند.

وی افزود: مردم و افکار عمومی منتظر هستند که طرح ها و پروژه های راکد و نیمه تمام وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لرستان فعال و احیا شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ایجاد واحد های جدید و صنایع تبدیلی در این استان، عنوان کرد: وضعیت اشتغال لرستان اضطراری است و این استان نیازمند اقدامات فوری برای رفع بیکاری است.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش هایی از اشتغال لرستان حضور ندارد و این موضوع باید با همکاری و همراهی وزیر کار در هیئت دولت پیگیری شود.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در لرستان - لرستان - شورای برنامه ریزی و توسعه - نماینده ولی فقیه - شورای برنامه ریزی - ولی فقیه - نماینده
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اشتغال لرستان اضطراری است/ لزوم اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور

وضعیت اشتغال لرستان اضطراری است/ لزوم اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور