مطالب مرتبط:
تشکیل جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در موضوع آلودگی هوا/ برخورد با دستگاه های سهل انگار
انتخاب آگاهانه باعث تشکیل مجلس قوی و کارآمد می شود
بن فرحان: تنها راه برقراری امنیت در منطقه تشکیل کشور فلسطین است
تشکیل کمیته اقتصاد الکترونیکی در البرز
حوادث منطقه ای و قیمت غلات در بازار روسیه، دلیل کاهش حجم تجارت میان ایران و قزاقستان / ضرورت تشکیل آژانس خدمات بازاریابی و مشاوره برای افزایش حجم تجارت میان دو کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 17:352024-02-18سياسي

دبیرخانه دائمی فرونشست دشت شیراز تشکیل می شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بر اساس تصمیم این کمیسیون مقرر شد دبیرخانه دائمی فرونشست دشت شیراز با محوریت شهرداری شیراز و با حضور دستگاه های متولی در استانداری تشکیل شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بر اساس تصمیم این کمیسیون مقرر شد دبیرخانه دائمی فرونشست دشت شیراز با محوریت شهرداری شیراز و با حضور دستگاه های متولی در استانداری تشکیل شود.

مسعود زارعی بعدازظهر امروز، 29 بهمن در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا گفت: موضوعات برداشت غیر اصولی از آب های زیرزمینی، زهکش شهر شیراز و توسعه فضای سبز شهری از جمله موارد بسیار مهمی به شمار می روند که همواره مورد توجه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری است.

وی افزود: با توجه به خشکسالی های اخیر و نیاز به سیاست گذاری در این حوزه، حداقل سه جلسه با دستور کارهای مرتبط با حضور متولیان امر برگزار شده، بررسی های کارشناسی صورت گرفته و تصمیمات مقتضی و اجرایی اتخاذ و به شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

زارعی اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله و بالاخص مطالعات جامع فرونشست دشت شیراز تهیه شده توسط اساتید مجرب دانشگاه شیراز، از دلائل پایین آمدن سطح سفره های آب زیرزمینی می توان ب


برچسب ها: شورای اسلامی شهر شیراز - شیراز - کمیسیون - فرونشست دشت - شورای اسلامی شهر - خدمات شهری - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی فرونشست دشت شیراز تشکیل می شود

دبیرخانه دائمی فرونشست دشت شیراز تشکیل می شود