مطالب مرتبط:
10 هزار خانوار وشهری زیر وشش سازمان بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
10 هزار خانوار بوشهری زیر پوشش سازمان بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
افزوده شدن 6 خدمت جدید غیرحضوری به سبد بیمه ای تامین اجتماعی
کارگران ساختمانی همچنان محروم از بیمه/ دلیل تعلل سازمان تامین اجتماعی چیست؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان: 800 هزار بیمه شده جدید داشتیم/ سال گذشته میانگین دریافتی مستمری بگیران را 43 درصد افزایش دادیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 15:052024-02-10سياسي

میرهاشم موسوی: نظام بیمه ای و صندوق ها از فقدان وحدت رویه در سیاست های تامین اجتماعی رنج می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دومین روز از بیست و دومین دوره آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که در شهر مشهد در حال برگزاری است، - در دومین روز از بیست و دومین دوره آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، دانشجویان طی نشستی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به طرح سوالات خود پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دومین روز از بیست و دومین دوره آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که در شهر مشهد در حال برگزاری است، دانشجویان طی نشستی با حضور میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به طرح سوالات خود پرداختند.

موسوی در ابتدای سخنان خود و در پاسخ به اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی بیان داشت: سازمان تامین اجتماعی، نهادی عمومی و غیردولتی است و اصل 44 بر خصوصی سازی تاکید دارد؛ لذا این اصل بیشتر برای جایی است که حاکمیت و دولت بایستی مستقیما به سمت خصوصی سازی حرکت کند و نقشی که ما برای خود قائل هستیم نقش تسهیل گری برای تحقق این اصل است.

ما باید بعنوان تسهیل گر در کنار حوزه کسب و کار و بخش خصوصی باید در راستای فراهم کردن بستر انجام این کار نقش داشته باشیم.


برچسب ها: انجمن های اسلامی دانشجویان - انجمن های اسلامی - دانشجویان - سازمان تامین اجتماعی - تامین اجتماعی - دوره آموزشی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

میرهاشم موسوی: نظام بیمه ای و صندوق ها از فقدان وحدت رویه در سیاست های تامین اجتماعی رنج می برد

میرهاشم موسوی: نظام بیمه ای و صندوق ها از فقدان وحدت رویه در سیاست های تامین اجتماعی رنج می برد