مطالب مرتبط:
هشت هزار و 218 واحد مسکونی در استان اردبیل احداث شد
آغاز عملیات اجرایی احداث 1000 واحد مسکونی برای دانشگاهیان استان قم
احداث واحدهای مسکونی دانشگاه آزاد از سوی دولت سیزدهم آغاز شد
عملیات احداث دو هزار و 116 واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان در چهارمحال و بختیاری
آغاز عملیات اجرایی احداث 500 واحد مسکونی برای دانشگاهیان استان خراسان شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 11:102024-02-18اقتصادي

احداث 8218 واحد مسکونی در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل روز یکشنبه با اشاره به اینکه در دو سال اخیر 8218 واحد مسکونی در اردبیل احداث شده، - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در 2 سال اخیر هشت هزار و 218 واحد مسکونی در این استان احداث شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان‎ها خبرگزاری دانشجو، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل روز یکشنبه با اشاره به اینکه در دو سال اخیر 8218 واحد مسکونی در اردبیل احداث شده، اظهار کرد: کار های انجام شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در 2 حوزه بسیار مهم و راهبردی ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن و ساخت و توسعه بزرگراه ها و راه های اصلی استان چشمگیر است.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و اختصاص قابل توجه اعتبارات، از شمال تا جنوب، استان اردبیل به کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه 40 درصد از طرح های عمرانی و زیربنایی استان مربوط به اداره کل راه و شهرسازی استان می باشد، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و محوری راه و شهرسازی استان در دولت سیزدهم افتتاح هشت هزار و 218 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، نوسازی بافت های فرسوده، ساخت مسکن روستایی و ساخت مسکن به صورت خود مالکی می باشد.


برچسب ها: مدیرکل راه و شهرسازی استان - مدیرکل راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - استان اردبیل - استان - اردبیل - واحد مسکونی
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8218 واحد مسکونی در اردبیل

احداث 8218 واحد مسکونی در اردبیل