مطالب مرتبط:
معاون وزیر راه: حمل ونقل هوایی در خدمات رسانی به مردم ضعف دارد
تجهیز محورهای استان گیلان به سیستم های حمل ونقل هوشمند
تمام حوزه های صنعت هوایی بدون کوچک ترین وابستگی فعال است
سرمایه اجتماعی در حمل و نقل هوایی باید مورد توجه قرار گیرد
سرمایه اجتماعی در حمل و نقل هوایی باید مورد توجه قرار گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 16:452024-02-06سياسي

بی اثر کردن تحریم ها در حوزه حمل ونقل هوایی


معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامات اثرگذاری در بی اثر کردن تحریم ها برای حوزه حمل و نقل هوایی انجام شده است.

- معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامات اثرگذاری در بی اثر کردن تحریم ها برای حوزه حمل و نقل هوایی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کمال هادیان فر در آیین بهره برداری از هشت پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه بین المللی مهرآباد اظهار کرد: طی یک ماه گذشته که افتخار خدمت در این وزارتخانه را دارم، متوجه شدم که اقدامات بسیار اثر بخشی در این عرصه انجام شده است و البته صبح امروز با شرکت در جلسه ای که در سازمان هواپیمایی داشتم، متوجه شدم که اقدامات اثرگذاری در بی اثر کردن تحریم ها برای حوزه حمل و نقل هوایی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در حوزه حمل و نقل هوایی باید مورد توجه قرار گیرد، کلیدواژه ای به نام سرمایه اجتماعی است که مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

باید در حوزه حمل و نقل هوایی، خدمات توسعه یابد و در بخش های مختلف و خدمات فرودگاهی و پروازی، برای قاعده پذیری این موضوع فرهنگ سازی شود تا هر کس بداند، برای حمل و نقل چه قدر هزینه پرداخت کند، ما نیز باید با ارائه خدمات مطلوب در این حوزه گام برداریم.


برچسب ها: بی اثر کردن تحریم ها - بی اثر کردن تحریم - حمل و نقل هوایی - وزیر راه و شهرسازی - حمل و نقل - تحریم ها - اقدامات
آخرین اخبار سرویس:

بی اثر کردن تحریم ها در حوزه حمل ونقل هوایی

بی اثر کردن تحریم ها در حوزه حمل ونقل هوایی