مطالب مرتبط:
همایش «بررسی ابعاد حقوقی فقهی انقلاب اسلامی ایران» در قم برگزار شد
الحاق ایران به 10 کنوانسیون بین المللی زیست محیطی بعد از انقلاب اسلامی
پیشرفت های ایران اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است
دستاورد انقلاب اسلامی قرارگیری ایران در زمره امن ترین کشورهای جهان است
انقلاب اسلامی ایران یک زلزله سیاسی در جهان بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 10:252024-02-07سياسي

ابعاد حقوقی فقهی انقلاب اسلامی ایران در قم بررسی شد


همایش بررسی ابعاد حقوقی فقهی انقلاب اسلامی ایران و تقدیر از جهادگران عرصه حقوقی با حضور طلاب و فضلای حوزه و جمعی از مسئولان و حقوقدانان در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه ای دبیر کانون خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی استان قم در این مراسم که شب گذشته در سالن همایش های سردفتران و دفتریاران استان قم برگزار شد با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی گستره بسیار وسیعی را از معنویات در ایران و جهان فراهم کرد، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند انقلاب اسلامی عیار معنویت و اخلاق را در فضای عمومی جامعه به نحو چشمگیری گسترش داده است.

دبیر کانون خادمیاران رضوی آستان قدس رضوی استان قم ادامه داد: تبلیغات و ایجاد هیاهو بعضاً چشم حقیقت بین ما را غبارآلود کرده تا جایی که برخی مدعی می شوند مردم قبل از انقلاب متدین تر بودند، درحالی که برای مثال چندی پیش مراسم اعتکاف با حضور حدود 7 هزار نفر در مساجد سطح کشور برگزار شد، مراسمی که محلی برای شب زنده داری و عبادت ازجمله از دختران و پسران نوجوان بوده و آن را می توان نمونه ای از دین داری مردم غیور بعد از انقلاب نام برد.


برچسب ها: کانون خادمیاران رضوی - انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی ایران - انقلاب - خادمیاران رضوی - آستان قدس رضوی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد حقوقی فقهی انقلاب اسلامی ایران در قم بررسی شد

ابعاد حقوقی فقهی انقلاب اسلامی ایران در قم بررسی شد