مطالب مرتبط:
حضور کاندیداها بین جامعه دانشگاهی ضروری است
قدردانی جامعه مدرسین از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
ساخت آینده جامعه با خط شکنی و انسان های خط شکن
کاهش بودجه عمرانی، موج مهاجرت را به مدیران مهندسان مشاور هم رساند / نیمی از 850 عضو تراز اول جامعه مهندسان، غیرفعال یا از دور خارج شده اند
جامعه شناس علوم سیاسی: از آگاهی رسانی و مهارت دهی به رأی اولی ها نباید غافل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-13سياسي

حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است


سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است، گفت: دانشگاه باید از تمام کاندیداهای این دوره دعوت کرده در دانشگاه کردستان و در جمع دانشگاهیان حاضر شده و برنامه های خود را اعلام کنند.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است، گفت: دانشگاه باید از تمام کاندیداهای این دوره دعوت کرده در دانشگاه کردستان و در جمع دانشگاهیان حاضر شده و برنامه های خود را اعلام کنند.

حجت الاسلام محمود صفی زاده، امروز، سه شنبه 24 بهمن در نشست سیاست ها و رویکردهای دستگاه های آموزش عالی استان در عرصه انتخابات با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین رسانه ها نقش اثرگذاری دارند، اظهار کرد: برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب و کارهای انجام شده در دولت سیزدهم باید رسانه ها در کنار دستگاه های اجرایی قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو افزود: در مبحث انتخابات رسانه ها باید با برگزاری نشست ها و ویژه برنامه های انتخاباتی، مشارکت مردم در این صحنه ملی را پررنگ تر کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه کردستان، با اشاره به اینکه حضور کاندیداها بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است، عنوان کرد: د


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه کردستان - کردستان - کاندیدا - معاونت فرهنگی - دانشگاهیان - کاندیداهای
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است

حضور کاندیدا بین قشر دانشگاهی و فرهیخته جامعه ضروری است