مطالب مرتبط:
آتش سوزی انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج+ فیلم
مهار آتش سوزی در طبقه 7 ساختمانی در بلوار نماز مشهد + عکس
آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در مشهد مهار شد
عکس| آتش سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در تهران
آتش سوزی ساختمان هفت طبقه در مشهد مهار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 08:352024-01-24حوادث

آتش سوزی انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج مهار شد+عکس فیلم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج شهرک دانش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد حادثه آتش سوزی امروز صبح اظهار کرد: ساعت 5:04 دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج شهرک دانش اعلام شد که این منطقه مرز بین تهران و شهر قدس است.

وی افزود: 6 ایستگاه آتش نشانی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانی شهر قدس نیز همزمان به محل آتش سوزی رسید.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی یک سوله بزرگ با سقف شیروانی قدیمی به وسعت 1000 مترمربع بود که داخل آن با قفسه های فلزی طبقه بندی شده و مملو از مواد غذایی و کاملا شعله ور بود.

    وی با بیان این موضوع که ضلع شمال انبار ساختمان های مسکونی بود که آتش نشانان برای پیشگیری از خطر، آن قسمت را تخلیه کردند، گفت: در اطراف محل حادثه نیز چندین کارگاه دیگر وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود که آتش نشانان از روی سقف و نفوذ به داخل عملیات اطفا را آغاز کردند، تصریح کرد: بر اثر شدت حرارت سقف محل حادثه ریزش کرده، اما خوشبختانه مورد


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - آتش سوزی - سازمان آتش نشانی - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - مواد غذایی - شهرداری تهران
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج مهار شد+عکس فیلم

آتش سوزی انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج مهار شد+عکس فیلم