مطالب مرتبط:
لزوم اولویت دادن به برنامه های اقتصادی در آذربایجان شرقی
امام جمعه تبریز: برنامه های اقتصادی در اولویت استان باشد
تصادف زنجیره ای در آزادراه پیامبر اعظم(ص) آذربایجان شرقی 2 فوتی داشت
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان به استاندار جدید آذربایجان شرقی
تقارن کسب رای اعتماد استاندار جدید از هیئت وزیران سرمنشا توسعه آذربایجان شرقی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 11:452024-01-23سياسي

ضرورت اولویت دادن به برنامه های اقتصادی در آذربایجان شرقی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم اولویت دادن به طرح ها و برنامه های اقتصادی در دوره مدیریت جدید این خطه تأکید کرد.

- در دیدار استاندار آذربایجان شرقی با امام جمعه تبریز تأکید شد ضرورت اولویت دادن به برنامه های اقتصادی در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم اولویت دادن به طرح ها و برنامه های اقتصادی در دوره مدیریت جدید این خطه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، سه شنبه، سوم بهمن ماه، در دیدار استاندار آذربایجان شرقی افزود: هر چند باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه کنیم، اما استان ما صنعتی است.

وی یادآوری کرد: استاندار فقید به مسائل اقتصادی توجه داشت و به سفرهای خارجی هیئت های اقتصادی استان و دیدار با سفرای کشورهای خارجی در ایران و سفرای کشورمان در خارج از ایران اهمیت ویژه ای می داد.

وی با بیان اینکه فعال بودن دیپلماسی اقتصادی از خصوصیات آقای خرّم بود، ادامه داد: شهرک های صنعتی متعددی در استان داریم که نیازمند تلاش برای ساماندهی بیشتر هستند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: خوشحالیم که یک نیروی جوان و بانشاط از مجموعه تشکیلات خدمتگزاری امام رضا (ع) به عنوان نماینده عالی دولت در استان منصوب شده است.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - برنامه های اقتصادی - آذربایجان - استاندار آذربایجان شرقی - امام جمعه تبریز - اقتصادی - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اولویت دادن به برنامه های اقتصادی در آذربایجان شرقی

ضرورت اولویت دادن به برنامه های اقتصادی در آذربایجان شرقی