مطالب مرتبط:
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: 480 میلیارد ریال مطالبات کادر درمان پرداخت شد
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 152 پروژه عمرانی را در حال اجرا دارد
مشارکت بانک رفاه کارگران در احداث و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دزفول
تشریح ابهامات همه گیری کرونا توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی/ باید برابر تهدیدهای بیولوژیک آماده باشیم
اجرای 121 پروژه عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 14:352024-02-17سياسي

صدور 24 سند مالکیت اراضی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر


هر چه زمان در زمینه مستندسازی اموال غیرمنقول دستگاه های دولتی و اجرایی استان بگذرد کار پیچیده تر شده و بی انضباطی در مجموعه اموال و مالکیت دولت و دستگاه اتفاق می افتد.

- ایسنا/بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: هر چه زمان در زمینه مستندسازی اموال غیرمنقول دستگاه های دولتی و اجرایی استان بگذرد کار پیچیده تر شده و بی انضباطی در مجموعه اموال و مالکیت دولت و دستگاه اتفاق می افتد.

مهدی مهرانگیز، رییس کل دادگستری استان بوشهر در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات تثبیت اراضی مالکیت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد، گفت: بر اساس ماده 9 همه دستگاه ها و نهادهای مربوطه موظف هستند اسناد و نقشه ها و اطلاعات اراضی که در مالکیت و تصرف نهاد و سازمان و یا در اختیار آنهاست تهیه کنند و برای اینکه اسناد حاکمیتی و دولتی صادر شود، ضرورت دارد.

رییس کل دادگستری بوشهر با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در قوه قضاییه با موضوع حدنگاری 100درصدی اراضی، مستندسازی اموال و املاک دولتی اهمیت بیشتری دارد و به جهت شناسایی املاک دولت افزود: در بازه زمانی 17 مهر 1401 تا 28 بهمن ماه سال جاری تعداد 3716 فقره سند مالکیت دولتی جمعاً به مساحت 154208 (یکصد و پنجاه و چهار هزار و 208) هکتار سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی صادر و تحویل خزانه شده است.


برچسب ها: رییس کل دادگستری - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر - رییس کل دادگستری استان - دانشگاه علوم پزشکی - دستگاه - بوشهر - دستگاه های دولتی
آخرین اخبار سرویس:

صدور 24 سند مالکیت اراضی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

صدور 24 سند مالکیت اراضی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر