مطالب مرتبط:
ایران اقدام تروریستی امریکا در عراق را محکوم کرد
ایران اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق را محکوم کرد
واکنش فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به حمله امریکا/ عملیات ترور انجام دادند
واکنش ایران به اقدامات تروریستی در پاکستان
واکنش ایران به اقدامات تروریستی در پاکستان در آستانه انتخابات این کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 19:152024-02-08بين الملل

واکنش ایران به اقدام تروریستی امریکا در داخل خاک عراق


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق را که منجر به شهادت چند نفر از  نیروهای مقاومت در برابر تروریسم شد، - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق را که منجر به شهادت چند نفر از  نیروهای مقاومت در برابر تروریسم شد، شدیداً محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در روز پنچ شنبه 19 بهمن ماه در یک موضع گیری رسانه ای، اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیروهای مقاومت در برابر تروریسم از جمله ابوباقر الساعدی، از فرماندهان ارشد مبارزه با تروریسم و داعش گردید را شدیدا محکوم و آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نیز نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی عراق و مخالف قوانین و مقررات بین المللی دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: اقدام متجاوزانه نیروهای تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.

کنعانی ضمن تبریک و تسلیت به ملت و دولت عراق و خانواده های این شهدای گرانقدر، تداوم اینگونه ماجراجویی ها توسط آمریکا را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی دانست.


برچسب ها: اقدام تروریستی - سخنگوی وزارت امور خارجه - نیروهای مقاومت - جمهوری اسلامی ایران - تروریسم - تروریستی - دولت آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به اقدام تروریستی امریکا در داخل خاک عراق

واکنش ایران به اقدام تروریستی امریکا در داخل خاک عراق