مطالب مرتبط:
اسامی برگزیدگان نخستین رویداد ملی رسانه ای ما تمدن سازیم
درخشش خبرنگاران ایکنای قم در رویداد ملی «ما تمدن سازیم»
ایکنای بوشهر حائز 2 رتبه در رویداد ملی «ما تمدن سازیم» شد
خبرنگاران ایرنا گلستان در رویداد ملی «ما تمدن سازیم» درخشیدند
درخشش خبرنگار کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره ملی رسانه ای ما تمدن سازیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 20:002024-02-06سياسي

رویداد «ما تمدن سازیم»مسئله محوری در کنشگری فرهنگی بود


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه همکاران ما در جهاد دانشگاهی گلستان این رویداد را مبتنی بر مسئله محوری حوزه فرهنگی طراحی کردند، - گفت: برگزاری رویدادهای تقریبی زمینه ساز تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

علیرضا کلانتر مهرجردی پیش از ظهر سه شنبه 17 بهمن در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی رسانه ای ما تمدن سازیم اظهار کرد: انقلاب اسلامی رویکردی نوین در عصرمدرن بوده که این تعبیر، عصاره اعتراف اندیشمندان در دنیای غرب است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تولید فکر و پرورش انسان را دو عامل اصلی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: جوامع در مسیر حرکت در مقاطع زمانی و منطقی، نیازمند بازاندیشی هستند به همین دلیل مقام معظم رهبری سند گام دوم انقلاب اسلامی را با بیان نکات مهم و کلیدی تدوین و ارائه کردند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ادامه داد: مسیر طی شده توسط انقلاب اسلامی ایران همراه با پرورش انسان و تولید فکر همراه بوده و این مهم در خود وقوع رخداد انقلاب اسلامی نیز رخ داد در غیر این صورت انقلاب اسلامی ظهور و بروز نمی کرد.

کلانتر مهرجردی با بیان اینکه سوال مهمی که در تاریخ اندیشه معاصر و قبل آن همواره مطرح بود این مساله بود که آیا تناسبی بین دین و معنویت، سیاست و پیشرفت وجود دارد یا خیر؟ گفت: پاسخ نظری و عملی حضر


برچسب ها: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی - جهاد دانشگاهی - تمدن نوین اسلامی - انقلاب اسلامی - فرهنگی - اسلامی - معاون فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «ما تمدن سازیم»مسئله محوری در کنشگری فرهنگی بود

رویداد «ما تمدن سازیم»مسئله محوری در کنشگری فرهنگی بود