مطالب مرتبط:
وقوع آتش سوزی در کیمیا منگنز برای پنجمین بار
وقوع دو حادثه آتش سوزی در زنجان
فیلم| احتمال آتش سوزی جنگل ها در شمال
آتش سوزی در نیروگاه هسته ای فرانسه
آتش سوزی در پارکینگ حرم رضوی در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 10:512024-02-12حوادث

وقوع آتش سوزی در کیمیا منگنز زنجان برای پنجمین بار


مجید امیر فضلی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع حریق گسترده در کارخانه کیمیا منگنز واقع در سه راهی ماهنشان خبر داد و اظهار کرد: سه اکیپ از آتش نشانی با 9 آتش نشان به محل اعزام و بعد از تلاش فراوان موفق به کنترل و اطفای حریق و افزایش خسارت شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان وقوع آتش سوزی سوله در سه راهی طارم را دیگر حادثه امروز اعلام و تصریح کرد: اطفای حریق این سوله هم با اعزام یک اکیپ انجام شد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازریزش آوار بر اثر گودبرداری در سرجنگلداری زنجان گفت: دو اکیپ هم برای رسیدگی به این حادثه اعزام شدند که مصدوم نداشت ولی واحد مجاور پلمب و تحویل عوامل شهرداری و نیروی انتظامی شد.

امیرفضلی به تکرار آتش سوزی در کارخانه کیمیا منگنز اشاره کرد و گفت: با وجود اخطارهای ارائه شده، این پنجمین آتش سوزی در این واحد است ولی موارد ایمنی در این واحد رعایت نشده و منجر به تکرار این حادثه شده است.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - آتش نشان - سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - زنجان - شهرداری زنجان
آخرین اخبار سرویس:

وقوع آتش سوزی در کیمیا منگنز زنجان برای پنجمین بار

وقوع آتش سوزی در کیمیا منگنز زنجان برای پنجمین بار