مطالب مرتبط:
بمباران شدید نوار غزه و ربودن جنازه ها/ هشدار درباره حمله ویرانگر اسراییل به رفح/شمار شهدای غزه به 27 هزار و 947 نفر رسید
نتانیاهو دستور کوچاندن فلسطینی ها از رفح را صادر کرد
نتانیاهو: حذف حماس بدون عملیات در رفح ممکن نیست
نتانیاهو دستور تخلیه رفح را صادر کرد
نتانیاهو دستور تخلیه رفح را صادر کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 بهمن 1402 ساعت 22:252024-02-09بين الملل

محمود عباس: هدف نتانیاهو از حمله به رفح بیرون راندن فلسطینیان از غزه است


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهارات رژیم صهیونیستی درباره طرح حمله به شهر رفح را یک تهدید واقعی دانست و گفت این بخشی از برنامه این رژیم برای بیرون راندن فلسطینی ها از سرزمینشان است.

- رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهارات رژیم صهیونیستی درباره طرح حمله به شهر رفح را یک تهدید واقعی دانست و گفت این بخشی از برنامه این رژیم برای بیرون راندن فلسطینی ها از سرزمینشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت برنامه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به شهر رفح در واقع تلاش این رژیم برای بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین خودشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، در بیانیه محمود عباس آمده است که مسئولیت چنین اقدامی تماماً به گردن رژیم صهیونیستی و دولت آمریکاست و شورای امنیت سازمان ملل باید مداخله کند.

در این بیانیه آمده است: اکنون وقت آن است که همه مسئولانه رفتار کرده و با خلق یک نکبت جدید مقابله کنند؛ امری که تمامی منطقه را درگیر جنگ های بی پایان خواهد کرد.

نتانیاهو به ارتش خود دستور داده یک طرح دوگانه طراحی کنند که به کمک آن هم غیرنظامیان ساکن در رفح تخلیه شوند و هم سربازان باقی مانده حماس شکست بخورند.


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - رییس تشکیلات خودگردان - رژیم صهیونیستی - تشکیلات خودگردان - فلسطین - صهیونیستی - محمود عباس
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: هدف نتانیاهو از حمله به رفح بیرون راندن فلسطینیان از غزه است

محمود عباس: هدف نتانیاهو از حمله به رفح بیرون راندن فلسطینیان از غزه است