مطالب مرتبط:
اثربخش سازی علوم انسانی اولویت جدی ما است/ظرفیت بالای فناوری های جدید در گسترش زبان و ادب فارسی
حدادعادل: در سفر اخیرم به دهلی، هندی ها از ما انتظار داشتند که در دانشگاه های ایران زبان هندی را تدریس کنیم/ زبان فارسی امتحان بسیار موفقی را در طول تاریخ پشت سر گذاشته؛ به جاهای بسیار دورستی رفته است
واکنش فیفا به برد تاریخی تیم ملی به زبان فارسی
زبان فارسی به جا های بسیار دوردستی رفته است! | غلامعلی حدادعادل:هندی ها از ما انتظار داشتند که در دانشگاه ٬ زبان هندی تدریس کنیم
بهار هنری فجر در پایتخت فرهنگ و ادب ایران+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-05دانش

ظرفیت بالای فناوری های جدید در کمک به گسترش زبان و ادب فارسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین گردهمایی موسسه ها و نهاد های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان به همت بنیاد سعدی با حضور روح الله دهقانی، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از اولویت دهی جدی معاونت علمی به توسعه و اثربخش سازی علوم انسانی در پیوند با فناوری و پاسخ به مهم ترین پرسش های این حوزه گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دهمین گردهمایی موسسه ها و نهاد های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان به همت بنیاد سعدی با حضور روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و غلامعلی حداد عادل، رییس بنیاد سعدی برگزار شد.

امضای توافق نامه همکاری با هدف توسعه زبان و ادبیات فارسی و پیوند این حوزه با فناوری های روز با تشکیل مرکز رشد و نوآوری، بررسی موضوعات روز آموزش زبان فارسی در جهان و فناوری های نوین در آموزش زبان فارسی از برنامه های این گردهمایی یک روزه بود.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور طی سخنانی در این مراسم با بیان این که حل مهم ترین چالش های امروز در گرو اثربخشی و کاربردی سازی علوم انسانی است، افزود: واقعیت امروز این است که مسایل علوم انسانی و علوم اجتماعی، به مراتب پیچیده تر از مسایل فنی، مهندسی و پزشکی هستند.


برچسب ها: آموزش زبان فارسی - فناوری - اقتصاد دانش بنیان - زبان فارسی - آموزش زبان - بنیاد سعدی - فارسی
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بالای فناوری های جدید در کمک به گسترش زبان و ادب فارسی

ظرفیت بالای فناوری های جدید در کمک به گسترش زبان و ادب فارسی