مطالب مرتبط:
مسافرکش شیطان صفت در دام پلیس البرز
مرد شیطان صفت در البرز دستگیر شد
دستگیری مرد شیطان صفت در البرز
کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در البرز
البرز، شوکا و دستاوردهایش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 08:402024-01-24سياسي

انتخابات البرز جلوه ای از همگرایی ملت غیور خواهد بود


تقویت تعصب و عرق استانی و انعکاس این همگرایی در ابعاد گسترده از جمله اهدافی است که باید در استان با امیدآفرینی و اعتمادافزایی دنبال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و معتمدان استان که روز سه شنبه 3 بهمن ماه 1402 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) و روز مرد، گفت: البرز به تعبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ایران کوچک لقب گرفته، زندگی و همگرایی اقوام مختلف از جای جای ایران اسلامی در این استان یک ظرفیت و فرصت بزرگ برای توسعه، شکوفایی و پیشرفت محسوب می شود.

  وی ادامه داد: اکنون البرز یکپارچه و متحد است چراکه تمامی روسای قوا در استان و مجموعه تحت امرشان در نهایت همدلی و مودت در راستای تحقق اهداف و برنامه های استان تلاش می کنند.

عبداللهی گفت: تقویت تعصب و عرق استانی و انعکاس این همگرایی در ابعاد گسترده از جمله اهدافی است که باید در استان با امیدآفرینی و اعتمادافزایی دنبال کنیم.

وی افزود: افزایش سطح مشارکت در انتخابات پیش رو توسط تمامی اقوام در استان، نمودی از آگاهی و هوشیاری مردم خواهد بود و این شور و شعور و تعصب را به رخ جهانیان خواهد کشید.


برچسب ها: استان - همگرایی - به گزارش خبرگزاری فارس - البرز - استاندار - مقام معظم رهبری - خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات البرز جلوه ای از همگرایی ملت غیور خواهد بود

انتخابات البرز جلوه ای از همگرایی ملت غیور خواهد بود